5. maj 2009

DSJ wannabe...

Že nekaj časa si omišljam, da bi naredil nek pošten filmček. A kaj ko ne vem o filmskih animacijah in posebnih efektih skoraj nič. Zato sem se odločil, da se nadrkam v programčku After Effect CS4. Moj prvi izdelek:

HEADSHOOT




Večina, ki bere moj blog je vsaj slišala za DSJ crew in njihove filmčke in poskuse. Tudi oni so se kr neki časa nazaj lotli neki takega. Filmček si pogledate TU. Naj pametnim glava takoj povem, da tu ne gre za ponavljanje ampak za samo dejstvo, da je tutorialov za tale efekt milijone. Pa še tko kr osnovni je. Ker polovico stvari, ki bi jih jst rad naredu - žau ne znam.

100jko piss out

5 komentarjev:

kula pravi ...

tudi jaz imama tak template

Davor pravi ...

lool pol pa pride s takim komentarjem 'kula'' hahaha

Anonimni pravi ...

Ka sem vse vstrašla :D

Anonimni pravi ...

headshot je btw :D
ne pa head shoot xD

Unknown pravi ...

lalala