17. oktober 2007

Spet sm se pred kamero postavu...

Danes o...

17 komentarjev:

Davor pravi ...

hehe zmagau si z zadnjim komentarjem...13 jih ne je kababa. Samo če gledas tak je to res. Kak lahko da ne jete kebabčeta :mad

Drgač pa kak si ti to misliu da bos pozabu matematiko??? ka si jo kdaj znau ?:W
xD

Jumb0 pravi ...

idijot... ka rineš v šolo... de kam bom pol na kofe hodo jebote... že tak mi je dugcajt ka vsi po šolah se tirjajo pa delajo neke :D aaaaaa kebapče... neve folk ka zamuja :S

Donch pravi ...

FuuuuuuuuuuuuuuuuuuJ kebaaaaaaab =) =) =)...fuuuuj =P

nejcha pravi ...

njami kebab<3 :D
ej, kdaj pa greš ti v mb nasledn tedn?dan mislim...jst grem v četrtek gor, tko da če greš takrat..grema skep.a prov?=)

Jumb0 pravi ...

nejcha če še neveš fešte so ob torkih :D

bloodi pravi ...

fuuuuuuj stojko fuuuuuuuuuj kmet nagravžn:D sploh ne bom filmčka raj gledo ka si nagravžn:D:DDDD

Unknown pravi ...

Simon jst se ob tvojih komentarih praw lepega počutim! =P

Drgač pa... Hja... ta anketa je največji šok...

Jacob pravi ...

1. podpiram, da se spokaš v šolo :-) u have my support... lahko te tud kej inštruiram :-) matematika mi gre ;-) lol..

2. besede peder, ne uporabljat v tako grdem kontekstu, ker je to lahko prav lušna in zabavna stvar :-)... če se ne zgodi tebi... hahahah...

3. KEBAB rulzzzzzzzz :-)

Unknown pravi ...

Evo zdj si samo gey... če bi pa reku da kebab fuj... bi pa kr peder postal! =D

Sj lepo da bi mi dau inštrukcije pa vse, samo ne vem kok bi se men zdel fajn da bi me ti tok zapeljivo gledu! =P lol... Drgać men gre matematika, sam učit se mi ne da... =/

Rose Marie pravi ...

sicr mi zvočniki ne delajo, tak da čula glih nisem ka si bluzu. sam je useno zanimivo:D

Jumb0 pravi ...

pedr se lepš čuje! 100jko boš dubo inštrukcije ;)

Evie pravi ...

Rofl, si me kr pošteno nasmejal :D Glede kebaba pa: i am kebab virgin :P.

bloodi pravi ...

hahahaha 100jko ova pederčina te lahko inštruera:DDD

Unknown pravi ...

evie? Prosim? Nikol nisi problala kebaba? Ti pa sigurn nisi iz okolice =P

Prid kdaj v bližino pa te bom razdeviču...=P

Evie pravi ...

Hvala za vabilo :P. Pristna Celjanka drgač.

bloodi pravi ...

stari sam veš kas m pogrunto da si ko cimerotič:DD res majke mi:D on je biu oa OŠ PP tak da si lahk tud kot kompliment to vzameš:D

Unknown pravi ...

Ko bi znau Cimerotič tak fußall igrat k jst. hjoooooooj. treneri bi vrištali... =P


nič grem neke novga posnet...