19. oktober 2007

(38. deu) O svem in vsem: Da razčistimo, pa o videoblogu, pa o glupih pogledih...

Kaj več nej rečem kot je reku naslov?
Check it =P

10 komentarjev:

Davor pravi ...

hehe sej ne...
Am am smehič do solz...:D:D:D
Ki so te cajti ;)

Jacob pravi ...

ojej

okie... pejmo po tvoje 1., 2., in 3. :

1. kitkica je super :-) tko da relax and take it easy...
2. gospa je res pravi idiot in naj pusti hčeri, da celo živi
3. videoblog je bolj boring kot pisani... lepo da popestriš zadevo in da te vidimo, ampak razmišljanja izgubijo na kvaliteti, pa tudi, ko začeneš filozofirat in zgubiš nitko je težko prevrtavat in pogledat kaj si dejansko mislu :-)

in jaz dodam še

4. na Donchinem blogu me sprašuješ zakaj osvajam vsa tvoja dekleta...?? halo še nisi ugotovil, da osvajam tebe ;-)

;-) stay cool... papa

Jumb0 pravi ...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa lol :D DeDe :) aja stojko dans gremo v LJ pijani bomo ku dreki in predvidevam da bo goldy za to, da ti to kitko odpalimo ;) merkaj :)

bloodi pravi ...

1. kitka je neki najbol glupga ka ma lahko človek na sep...
2. ne vem zaka bedarije govoriš...če je to depresija ka ne znaš paintballa igrat al ka?
3. ti pederčina osvajaj koga druga stojko je zaseden.
4. če bo ke nerube te bom pofukal jasno?!:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

1. ne me briga
2. bog ji dej zdravja
3. me ne briga
4. hahahahah bloodi vmrl od smeha, jest bom na volitvath v nedelo kr tebe obkrožo :))))))

Davor pravi ...

1. niam rad kruha k je star več k 3dn5
2, namen mame je da ju muž jebe zato neka preneha
3. gej is okej ... kalipso jes te bom drapno samo daj malo4. več vodke noter
4.video blogič je ok SAMO ZA VRAGA SI DEJ UN UPORABLJEN KONDOM DOL Z OMARE :mad

Jumb0 pravi ...

me dans vjutro rukne mario... ej pizda 100jkotu smo kitko pozabli odpalt :) ... SREČO SI MEL!!! pejan že dost biu da neb vedo da je šla... se mi pa tud da smo pozabli :D:D:D

Unknown pravi ...

ej popravic povedan... sm prva stvar ka sm naredu vjutro popipal če mam še kitko! =P

Unknown pravi ...

@Callisto: Vem da me pecaš. Sam jst mam rad blondinke. Ne tebe. =P
Pa trenutno sm na meji zasedenosti. =P

Davor pravi ...

skom to... na meji z školjko in biljard palico :wa