16. oktober 2007

(36. deu) O svem in vsem: Iskoriščanje...

Nekaj dni nazaj sm se pogovarjal z bivšima sošolcema o tem kako nas gimnazija iskoristla! V tretjem letniku eko. gimnazije smo morali pri podjetništvu narediti poslovni načrt za neko podjetje, ki bi verjetno uspelo v našem kraju...

Mi smo si omislil restavracijo z fast food postrežbo. Predvsem iz razloga ker v mojem mestu (beri: Brežice) ni bilo nobene takšne restavracije. Res da imamo tukaj daleč najbolše pice v Sloveniji, samo še vedno smo kdaj pa kdaj potrebni hamburgerja ali pa dobrega kebaba. Tako da mi sestavimo poslovni načrt za takšno restavracijo. Naredimo raziskavo trga in vse potrebno. In kaj se je zgodilo. Mi odamo poslovni načrt... V roku enega leta se v Brežicah odprejo ŠTIRI fast food-e! Naklučje?! NA-A!!!!! A mi smo dobil trojko! Eh... no future!

Ista scena je bila z mojimi sošolkami. Naredijo poslovni načrt za lunapark. In kaj se zgodi? Zdj kar na enkrat imamo v Krškem lunapark. Ah djte no ga srat.

Jst bom zahtevu od gimnazije plačilo za vse naše dobre ideje. Kr če jih ona kr tak tala okol je smotana. Mi hočemo svoj delež!!!


100jko piss out!

20 komentarjev:

Jumb0 pravi ...

še vedno me nis prepričo da so gimnazici pametni :D

Unknown pravi ...

Ah preveč zabitih gimnazicev poznam da bi se sploh trudu v tej smeri...

Jumb0 pravi ...

sebe si šteu polek? :)

Unknown pravi ...

hehe... če sebe štejem... pol morem tud tebe... =D

Davor pravi ...

Jumb0 pravi ...

še vedno me nis prepričo da so gimnazici pametni :D


ne vem zakaj se strinjam s tabo... lepo povedano :)

Unknown pravi ...

adijooooooooooooo ... vam dvem dam ignoor... =P

DD ti si biu 1 let gimnazic... =)

Jumb0 pravi ...

al stojko mene nemorš štet jest med pametne sodim... mislim ekonomce :)

bloodi pravi ...

mene tud marija skus izkorišča:D sam ka se pa šole tiče sm jo pa js dost bol izkoristo ko ona mene kljub temu da se še kr vleče:D

Vid. pravi ...

no future ej :P

Rose Marie pravi ...

deca :W

Unknown pravi ...

moje fore pobirajo... no future! =P

mcenaa pravi ...

ja kriza=DD

...drgač pa lunapark je u kk odkar sm bla js u 6. razredu...=DD

bloodi pravi ...

ja to pa je ja gimnazicji so itak najbol prizadet narod ka jih premore svet:D no so izjeme ampak taku redke da je še večja verjetnost da bi stojko znau paintball ko pa da bi našo pametnga gimnazijca:D

Jumb0 pravi ...

hudu

Unknown pravi ...

hjuuuuuu jst itq obvladam. Znanje in paintball.

Davor pravi ...

100jko pravi ...

moje fore pobirajo... no future! =P


Za info. To je moja fora oz od ene vesne iz LJubljane tako da prenehaj. xDDD

Unknown pravi ...

ajaaaaaa... no jst jo govorim... =P
lol... poznam to vesno? =P

Davor pravi ...

nop!

Unknown pravi ...

aja pol pa ok... ka pa opcija da sma se oba2 to zmisnla? =P

Davor pravi ...

prodano!