14. september 2009

Zdaj bo pa res drugače...



Od kar ni več tisto pravo poletje imam veliko več časa za vse. Filmčke, ki sem rekel, da jih bom naredil sem pustil na pol zmontirane, ideje so ostale ne preizkušene, še tisti dobri momenti za pisanje so bili čisto neuporabni. Zdaj se bo to spremenilo. Jesen se bliža in tako cel val novih stvari.

Odločil sem se, da bom postal veliko več postov in objav kot doslej. Tudi do 2-3 na dan, odvisno od idej in ostalih stvari. To sem se odločil predvsem zato ker je moj blog postal majčkeno dolgočasen že tudi meni samemu. To morem nujno spremeniti.

Tako, da od danes naprej redno spremljajte objave.



lp vaš 100jko piss out

2 komentarja:

Donch pravi ...

yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaj! Go 100jkič, go stojkićććć, gooooooo...

Unknown pravi ...

Ma ja... tudi meni je zelo všeč. :D