15. september 2009

Hudič od dneva in Dan D!

Lep pozdrav dragi bralci. Ko bi vi vedeli kaj vse sem dal jaz v zadnjem dnevu in pol mimo. Seveda sva šla z Dono na koncert Dan D-ja in simfoničnega orkestra. Video in pravo poročilo sledi v kratkem. Do takrat si pa lahko lahko ogledate slike na Doninem blogu.


To sem pa jaz na delu.

No naj vam povem še svetlo stran včerajšnega dne. Koncerta je konec in z Dono se odpraviva k avtu. Takoj, ko prideva na prosto opaziva da zunaj LIJE!!! (beri: pada dež na ful). Seveda se v centru Ljubljane ni dalo parkirati zato sva imela avto 10 minut hoje stran. Seveda najini sreči še ni bilo konca. Najprej je bil najin izvoz za domov (beri: ZG/Novo Mesto) na popravilu in je bilo treba iti po neki obvoznici. Seveda je bil znak za obvoz tako malo napisan, da sem ga opazil šele, ko je bilo prepozno. Naj zopet opozorim, da je zunaj zelo deževalo in je bila vidljivost zelo slaba. Medtem, ko sva na pol poti, do Brnika se nama vžgejo neke lučke. "Eh sem si rekel, saj bo menda kul pol, ko bom DOtankal avto!" Oh kaj vse bi dal, da sva prišla do te bencinske postaje. Ne ne! Prvo mi na avto cesti crkne radio (beri: KRIZAA) potem se odloči crknit še volan (beri: malo manjša kriza) in seveda na koncu še avto komplet. In koga vraga naj jaz naredim nekje bogu za hrbtom nekje na počivališču sredi severnega dela obvoznice. Nič! Dragi DD a lahko pri tebi prespima itd. ... (hvala gospod Davor).
Seveda danes me je čakalo klicanje AMZS-ja in podobnih ljudi kako pa kaj dalje. Komaj sem čakal, da pridem domov in se malo uležem. Takoj me zmoti Valenčakov poba, ki me dobesedno odpelje v fitnes. (Vsaj neki koristnega). Aja. Ni še konec ne! Jutri imam privilegij se odpeljat nazaj v Ljubljano po avto. A ni to super!? Komi čakam!

100jko piss out

Ni komentarjev: