19. junij 2009

Moj prvi intro,,

Evo mojega prvega intro-ta narejenega za mojo tako imenovano "produkcijo" Oflajn. Cela stvar je narejena med učenjem različnih stvari v After Effectih... Tko, da je vse ka je vidno v filmčku narejeno od mene. Verjetno sem 2 ure delal planet in to, da eksplodira. Da o tem kolkrat sem mogu stvar na novo naredit sploh ne govorim. Je pa res bla dobra vaja. Tko, da za enkrat mi ni še všeč. Ni nič boom. Deli zemlje so preveč umetni, sliko morem naredit, da se trese, pa še Naslov ne pride noter tko WuuuuuuuuM. Ne vem...

Zato pa je imenovan izdelek. Intro #1 1st edition. Check it.



100jko piss out

4 komentarji:

Davor pravi ...

heeh...sej je kulish :D
seveda da bos dodelau ;)

Unknown pravi ...

Zakaj se je to tak sarkastično prebralo...

Janez Mikec pravi ...

po katerih tutorialih pa delaš to?

Unknown pravi ...

Trenutno video copilot.

Sam ma nekatere kr sfukane...