14. junij 2009

Tajski box v Brežicah - 2 posnetka

Včeraj je bil 2. turnir v Tajskem boxu v Brežicah. Spodaj imate dva dvoboja. Blo je zanimivo slišat in vidit prave udarce. :D Sam škoda ker so imel vse te čelade. Je blo premalo krvi. :D Poglejte si...



komentar: To Sašiiiii. Kaj bojo starčki tamlade tepli... Je blo treba tačelavega navozit...




Komentar: Simon lepo si se tepu, še lepš si bil tepen. :D Mal heca. Prasec si zdej bol suh k jst tko, da sem ti privošču mal. :D Sam si ga lepo parkrat pesiknu. :D Kr tko naprej.

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

čist fajn se je tepu :D

vsaka čast, kljub batinam :D

Anonimni pravi ...

če bi vedu al je modr al rdeč bi dobr blo :D

bloodi pravi ...

Si užival stojko a ko me je tepo? :))) Samo ne mi s takimi dubo po pičk pa take fore, sprav se ti v kak šport pa pejt tekmovat pa pol bot đek ;) Drugač pa hvala da si snemo maš pivo v dobrem ;)

Anonimni pravi ...

vsi naši so rdeči bli se mi zdi...

tisto dubo po piški so pa itak sam oznake :D

drgač pa svaka čast..vsem ko so se tepl. js sm sedel tam pa sm skor crknu od vrocine in slabga zraka. kak je šele tistim ko so bli v ringu.

lp urosK

Donch pravi ...

Go simči, go simči :D Tok upal, da boš hitro na vrsti, da lahko navijamo pa gremo iz vročine domu, al je mogu bit predtazadni ne :D:D

Unknown pravi ...

Samo res... Simon uno po pički je blo čista zajebancija...

Edin škoda k te je po nosu zakaču. Kr pomoje ni preveč lepo z razbolelim se nosom tepst. :D

Svaka čast. Naslednič ga stučeš...

Davor pravi ...

V drugi polovici filma mu je saši dobro dodeliu par šakic :D
Drgač pa škoda za simona :S Stavil sem na tebe. Pa je šlo 100€
No, raj investiram v tebe k v alkohol :D

bloodi pravi ...

Ej stari js nism notr čist neč čuto niti slišo publike :)) Šele na posnetku zdej sm vido kuk so/ste navijal :) ko si notr ne obstaja neč druga :) nos pa sploh ne vem kdaj mi je razbov res nism neč čuto tud da sm krvav nism vedo :) Škoda ja, drugač bi bla še zanimiva borba do konca...po točkah sma bla skupaj... :) bo drugič boljše...je pa dejstvo da je fant star 25 je že malo bol trdi če ne druga pa tud višji je bil dost to me je zjebalo...pa tud ostali ko so zmagal so mil vsi take začetnike pa papke da groza :) Js sm vesel, da je konc tega pa da sm 3mesce pusto alkohol pa vse pa sam trenero :) hvala še enkrat da ste pršli gledat pa da ste snemal ;) bomo se ga napil ob priliki ;)

Unknown pravi ...

je veš samo če si že mal starejši pa to tak ko jaz ko mam že 25 let pol si ti kot mlajši v prednosti :)
Fajn je blo pa bo enkrat rematch :)

bloodi pravi ...

hehe :)
eh kurc te gleda da mi še enkrat nus razbiješ ne :))

Unknown pravi ...

ha ha :)
Jas tebi nos ti pa meni desno koleno, še vedno ga ne morem skrčiti

bloodi pravi ...

Kurc, pičke ne vidijo kolena, nos pa hehehehe :)