22. junij 2009

Oh te vesoljčki...

Sedim doma, ko kar na enkrat ne mojem telefonu "ding ding". Pogledam - "Nova e-pošta" Seveda s skeptičnostjo odprem ta mail. Pričakoval sem, da sem že 200tič dobil ne vem koliko milijard dolarjev in ne vem kaj. Ampak ne. Pisali so mi... hja, VESOLJČKI. Po več kot polurnem branju maila sem ugotovil, da bi mi radi pršli dat roko, ker so navdušeni nad mojim blogom. Skromen kot sem sem se zahvalil in napisal, da to res ni potrebno. Vztrajali so in me tako prisilili, da jim naredim mapo kako priti do mene. Za vas in vesoljče tukaj je pomoč, ki sem jo ponudil.




100jko

10 komentarjev:

Goldy pravi ...

No, lahk bi malo bolš zanimiru drgač pa pretty kul po tutorialu narjeno :)

Unknown pravi ...

Ma šele pol ko zrendam vidim, ki sem kj zajebu. Sj bi blo kul če se ne bi 10s rendalo uro pa pou...

Anonimni pravi ...

lahk bi še tak naredu da bi nakonc debilno mahu

Donch pravi ...

hehehhehehheheheh anonimni :D Moj prvi komentar na tale posnetk je bil: Sm misnla, da boš kje z balkona mahu :D
Vidiš Marko, mahanje sploh neb blo tok slabo.

Unknown pravi ...

Sj sem razmišlju... pa kak nej se človek posname tak? Bi dau na streho kamero pa se snemu spodi?

Hja... tok dougcajt mi pa vseen ni...

Donch pravi ...

hehhe, ma mene bi na streho vrgu, pa bi blo :D

Unknown pravi ...

Če že... bi te vrgu s strehe...

Donch pravi ...

(angry face) Marko, neverjetno prijazen si.

Unknown pravi ...

Sem že od nekdaj tak...

Donch pravi ...

Vem vem :)