11. marec 2009

Postal sm pravi izdelovalec blogov...

Res je. Zadnje dni se veliko ukvarjam s izdelovanjem skinov za blog. Pač iskal sem nekaj posebnega za moj in Donin blog - Lajfstajli in nekaj za svoj blog, ki ga planiram imeti za filmčke.

Vedno so mi bli všeč blogi s flash dodatki in zlo lepo oblikovanimi gumbeki pa to. No. Za lajfstajl sm se odločil da bom naredil nekaj preprostega pa tudi lepega. Najprej sem naredil neko temo o dveh mačkah kao črno belo fora. Pa je vse skupaj izpadlo naravnost nagravžno. Potem je pa Dona videla temo, ki sem jo delal za svoj blog in se v njo zaljublja. Tko, da sem bil prisiljen jo nardit za Lajfstajl. :D No blog si lahko ogledate TULE.


Ker sem se pa odločil, da se bom začel intenzivno ukvarjati s filmsko industrijo (hahha) sem se zagnal narediti blog, na katerega bi lahko objavljal filmčke. Ker pa sem našel, po moje zelo praktično temo, sem se pa odločil, da bom spremenil TA blog. Pač lahko bom lepo objavil filmčke povrh vsega pa pisal na njega tale blog. Trenutno se še pogovarjam, z avtorjem tega skina, ker hočem naredit nekaj sprememb. Zdej je model iz Kitajske al neke pičke matrne tko, da gre pogovor bol počas. Osnutek teme si lahko ogledate TUKAJ.


So vam teme všeč? JA? NE? Zakaj?

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

men ni noben skin ves

Anonimni pravi ...

men tt ne

Davor pravi ...

če ti po resnici povem se meni tud noben ne dopade. Un vesosljski je bolj za neke gejmere pa še to je fpizdi postavitev. Če se mene vpraša je ta ko ga maš zdej najboljši od vseh in ga ne menji. Samo mogoče malo odstrani določene stvari. K jih je preveč in na ful kompih šteka:P

Unknown pravi ...

Hjooooo :D

Sj un je za gejmere sam sm ga mislu preuredit čist. :D Ma probu bom pa bom vidu če mi je všeč. :D

Drugač pa vem da tale šteka, kr je kr vlki. Tko da če maš počasn net, se ne naloži tok hitr...

Goldy pravi ...

Oba sta kul, ta drugi toliko bolj, pač se je treba malo navadit ampak definitivno bolš kt usi ostali isti bedni blogi k majo vsi enako razporejeno vsebino, tko da stojko GO FOR IT! Sam glej da boš lepo spedenu da ne boš naredu kič iz tega, mora bit plain and simple!

Janez Mikec pravi ...

Najdi kak svetel dizajn. Temne in pa najbolj enostavne teme so primerne recimo za fotografijo, art, za besedilo oz. tekst in vmes kako fotko pa veliko bolj paše svetla podlaga.

Anonimni pravi ...

ušeč mi je un od "lajfstajl-a"

Unknown pravi ...

ma sj vem sm razmišlu da bi za svoj blog neki svetlega najdu. Samo moj blog je pa temen že neki časa pa nobenga ne mot... ali pač?

Uroš pravi ...

pogle ka dela svetla podlaga:

http://kojance.blogspot.com

:)