10. marec 2009

Dragi dnevnik #21 - ulikses

Dragi dnevnik,



Matr se mi nič ne da sedim tuki in umiram od dolgčasa vem da bi se moral vstat pa saj it glavo umir samo mi že to predstavlja teško nalogo ki vem da ji ne bom kos počasi kr čutim kako postajam vedno bol širok in debu mogče bom šou v čateške pa tam v fitnesu se posilu da bom postal samo bol širok pa ostal isto debel samo svojo debelo rit bom lažje nosu okol če smo že pri nosenju stvari a sem jst edini ki ga bolijo noge če stoji 20minut pri miru pomoje ne ker se drugače nebi vsi neki pritoževali kako jih vse boli matr me kr napenja od tega jogurta ki sem ga jedu dans mije mama burek poturla ker se ji kj drugega ni dalo delat lahko bi si sam kj omislu naredu eh delanje je za pičke ma ja sj vidim da me bog kaznuje ker že tko malo sedim postrani in m križ jebe pa en kurču podkožni mezol se mi je naredu o pa pobril bi se lahko al pa bom dono malo pikal nj njo boli sam pol bo spet sitna eh matr sm rignu da me zdej vidjo na teveju bi me mel za pujsa vsi tist k me še nimajo trenutno razmišljam kak lahko jst kom govorim zakaj slepo ne piše če pa jst še nism ekrana pogledu odkar pišem tale post sicer pa samo gledam tipkovnco vidim je tak ne zanimiva ta situacija ni kaj pa pas matr cuck blesavi al bod na balkonu al pa v sobi ne me jebat te da ti vsak tri minuteodpiram vrata pa mislim koje tele sm kr še nism dau tipkovnce popravt lahko bi jo že idiot mah ugotavlam da mm vedno manj rad policaje da me jebeš

zde morm rečz 100jko piss out pa nej vam bo 100jko piss out da ne bom preveč znucan

2 komentarja:

Donch pravi ...

Ja Piki, kaj si pa ti danes tak nekak tečne volje??
Pa da končno priznaš stvari o svoji lenobi? O neodgovornosti? O debelosti? hihihi, si bolan?

"dono malo pikal"... nič ne boš Done danes pikal! heheheh če ne, te bo nazaj ;)

Unknown pravi ...

no pol je pa res nebom nič pikal...