15. marec 2009

Prideš? Sm že na poti...

Ker je bil petek po šoli hudičevo dolgočasen sem se odločil iti na kako pijačo. Nakar dobim informacijo, da bi lahko šel s "sošolci" na Tamar. Kje je Tamar? Tko vam povem, da sem jaz vedu, ki je, ne bi šel tam. No ker pa nisem vedel sem se nekako dovolil pregovoriti. 2 ure vožnje z avtobusom, 45minut hoje po cesti in še 45 minut tacanja po snegu me je pripeljalo do lepe koče katere lastnica je kronična pijanka :D. Saj cela stvar ne bi bila grozna, če ne bi jaz imel le ene poletne teniske, ene kavbojke, en polover, dvoje štumfe in 2 kratki majci. No ko sem gor prišu mi je blo jasno, da ne bom edin smrdel nasledna dva dni tko, da me to ni motilo.

Vse se je pozabilo po dveh dneh čistega nacejanja z takšnimi in drugačnimi opojnimi substancami. Sem pa res ugotovil, da mi pivski tarok ne gre tako dobrok, kot sem si najprej dal misliti.



Ma blo je fino. Hvala vsem sedmim, ki se jim je v določenem trenutku zdelo pametno mene povabit poleg. Blo je supr.


100jko piss out

Wiskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Ni komentarjev: