16. januar 2009

Jaz in Jaz

No tale filmček je proizvod mojega dolgočasja. :D Pa tudi neki sem želel sprobat. No oglejte si...




100jko piss out

14 komentarjev:

Donch pravi ...

Jst bi pa mela 2 Markotaaaaaa =***

Unknown pravi ...

ehehe... ja en bi te poslušu, jst bi pa skrbeu za širitev družine... :D

Donch pravi ...

hehehehehe, glavno da me teb nebi blo treba posluša, ha?? :D :D
En bi mogu ostajat doma, ko bi šou drug v Lublano. Med vikndom bi pa rk oba mela :D:D:D ;)

Anonimni pravi ...

kak bi to zgledalo ko bi se oba2 napila? kdo bi pa to gledal!!


urosK

Anonimni pravi ...

Waaaa, noro! Ful dobro! Kje dobiš takega dalinca? ;-) Sem pa že upala, da naša nova Mašinca vse to zmore ;-)) pa sem na koncu vidla, da je dalinc :-(

Unknown pravi ...

Meeya to bi bla kul reklama za nokio. Samo ne. Niso nič plačal da bi jih reklamiru.


Uroš... sj jst bi se verjetno sam s sabo stepu. :D

Donch pravi ...

... če ne bi te pa ostali pretepli :D

Anonimni pravi ...

spet si se izkazu s svojimi govornimi sposobnosti xDD
"ceu tedn te bom poslušu kak si tiho"
ful dobr se sliš tišina an? :D:D

Unknown pravi ...

A fak off. Tale muvi ni temeljil na vsebini. Bolj na estetiki. :D

Goldy pravi ...

se že bližaš nečemu gledljivemu, lepo narjen, sam sklepam da tole ni biu after effect ne? ampak si sam združu dva filmčka pa jih prlepu tko?

Unknown pravi ...

Ja. Eno sliko sm pustu orginal. Tega na desni. Levo sm pa samo odrezal pa čez dal.

Drugač pa sm se zanimivo lekcijo nauču. Da s svojo kamero ne smem met n auto-fokus če želim kej takega naredit. Kr ko fokusira se ti slika popači. Ni mi jasno zakaj...

Goldy pravi ...

valda da morš met manual fokus če snemaš eno stvar k je skos isto oddaljena, ker če je autofokus on začne po svojo fokusirat neki kar je blizu al pa karkol, manual fokus za take stvari kot je ta muvi!

Unknown pravi ...

Hja. Sm pogruntu pol ja. Sicer je biu pa to bol test. Ker sm hotu neki podobni muvi posnet z mobijem. Za festival pa to. Sam mobi ma samo avtofokus tko da to očitno odpade...

Goldy pravi ...

haha, no bom pa js to pol naredu :P