18. januar 2009

(82. deu) O svem in vsem: Kuhar

A bi mi lahko kdo na tem svetu razložu. Zakaj se meni, ko si naredim perfektno omako, VEDNO PREKUHAJO njoki? Lepo piše. Dajte jih v vrelo vodo in ko splavajo, vn. Še retardiran človk bi to uspešno naredu. Samo ne. Jaz ko jih dam ven vse skupaj zgleda kot neka kaša. Pa jih dam iz vode tko hitro ven, da še splavat prav ne uspejo. Dragi moji prosim mi povejte kako naj si jaz doma naredim nekaj dobrega za jest, če pa na etiketah narobe piše? Ha ha ha? Ma kdo kak nasvet?




100jko piss out

6 komentarjev:

Donch pravi ...

Pridi k Doni, ona je taprava kuharska babnca ;)

Unknown pravi ...

mhm... bi rad vidu. Ti bi samo cookie pekla.... :D

Donch pravi ...

hehehe :) Ne, ne, tut kej drucga bi pekla pa kuhala!

Anja pravi ...

polnjene krompirjeve cmoke :D...oh to je bilo zabavno...

Anonimni pravi ...

včasih je treba kuhat po filingu in s filingom;) drgač pa ti njokci zgledajo prow lušno!

Unknown pravi ...

Huh. Tudi jaz bi bil takih vesel na mojem krožniku. Moj bol k juha zgledajo :D