27. avgust 2009

Intervju s skupino Dan D

Danes nas je Dnevnikova ekipa poslala na prvi intervju. Prvi, ki so naju razdevičili so bili Dan D. Zanimivi so zato, ker so glavna skupina glasbenega spektakla, ki bo 13.9.09 v križankah. Dan D, Neisha (beri: ne vem če sem prav napisal), Tomi iz siddarthe (tudi beri prejšnji beri) in mnogi drugi slovenski glasbeniki bojo v sodelovanju s simfoničnim orkestrom podkurili oder v Križankah.

Dan D so imeli danes tiskovno konferenco na strehi RTV-ja v Ljubljani. No z Dona sva imela intervju dvema članoma skupine takoj po zaključku konference. To je to kar izdam. Ko, bo intervju prišel v Dnevnik ga bom pripopal tudi tu.


Da... tudi popevali so na najbolj vročem soncu na svetu...



Najdite mene in Dono na tej zadnji slikici...


Foto

100jko ala novinar out

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Bok!
Brez zamere, ampak tole je nekak ful "ne-na-nivoju" da pises intervjuje za dnevnik z glasbenimi skupinami, pa ne znas napisat njihovega imena.

Unknown pravi ...

Za dnevnik se bom potrudu... za blog se mi pa ni treba...

To je edina razlika...

Anonimni pravi ...

ni na nivoju, je pa smešno. mene nebi motlo če bi še v dnevniku tak napisu :D

Unknown pravi ...

Po pravici povedano tudi mene ne bi pretirano motlo če bi se tako pisalo v dnevniku... :D

Goldy pravi ...

Našu osebo, ki je švicala ful na fotki :)