30. januar 2009

(84. deu) O svem in vsem: Zakaj se ženske šminkajo?!

Dva posta nazaj je en prasec idijotski poden od podna neki govoril o ženskah kak so grozne pa to. Seveda mu je zato žau in kej takega ne bi nikoli ponovil, ker noče pridet na slabo stran ženskemu spolu. (seveda ker vas hočem vse posexat, hahahhahaha)
En od komentarjev je omenil, da se ženske ne šminkajo za moške ampak za sebe. Seveda ena oseba ne more govoriti za vse ženske sveta, govori lahko le zase. Me pa zanima, drage ženske, zakaj se šminkate? Osebno sem prišel do naslednjih zaključkov...



1. Šminkate se ker hočete biti lepše, ne za moške za sebe . No, zdaj ne vem, če je to dober razlog. A ženske dejansko nimate dovolj samozavesti, da bi si bile všeč brez šminke? Je potrebno poudariti poteze obraza in prekriti mezoljčke, da bi sebi bile lepe. No če si niste lepe pol se pa le pošminkat....

2. Šminkate se ker se šminkajo vse druge. No če obstajajo slabi razlogi zakaj se šminkat je to en slabših. Ker če je to edin razlog zakaj dajate na obraz te strupene in škodljive preparate ste res neumne.

3. Šminkate se, da boste všeč tipom. Od vseh razlogov tega nekako najbolj razumem. Pač ljudje smo pripravljeni marsikaj narest, da bi navdušili nasprotni spol. Konkurenca je velika in če boš lepša maš večje šanse da tipu ostaneš v spominu.


No mogoč me boste mele za prasca (spet) ampak kateri koli od razlogov ni ne vem kaj. Osebno vem za sebe in še za nekatere, da moški šminke ne opazimo. Opazimo ka redno našminkana ženska se pred nami pojavi ne našminkana. Pomeni, ko se enkrat šminkate ste pol obsojene na to. Da šminkanje ne more bit neki zdravo za kožo tudi ne bom govoril kj preveč, ker to tako veste. Pa ne mi o zdravih šminkah, ki ščitijo kožo in ne vem koji kurac, ker vsi vemo, da je to bolj ko ne laž. Pa če tudi je zdravo za kožo, ne nosite šminke za to, da vam kožo pozdravi. Kljub vsem lepoticam obstaja veliko moških,ki ne mara našminkanih žensk. Na nek način jih razumem, našminkana ženska je, ko darilo. Ko je zavito v ovoj zgleda tak lepo, pa ne glede kaj se v notranjosti skriva...
No dekleta mogoč sem jst pozabu kak razlog, zakaj se šminkate?



100jko piss out

p.s. pod šminkanje je bilo mišljeno tudi pudranje, ličenje in vse ostale stvari, da smo si na jasnem...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hm..tut js nwem zka se ženske šminkamo. (js se ne.nemaram šmink)..

Donch pravi ...

ha(:
Osebno se mažem zelo redko. Ok, trepalnice si namažem, ker se mi zdi, da moje oči tako delujejo malo manj zaspano skozi cel dan.

Drugače pa, odkar sem tebe zapecala se ne mažem več, ker sem itak vidla, da nima smisla, pa da ti take stvari nič ne pomenijo... večkrat se namažem, če grem s kolegicam vn. In to iz preprostega razloga: rada mam panogo ličenja in všeč so mi naličene ženske. pa pika :) Zdej pa ne me vprašat kje je meja za moj okus ličenja, ker ne znam razložit. Nekatere mi zgledajo prenapudrane, nekatere pa ne vem kakšne.. čisto odvisno od ženske...

Po resnici povedano- Najlepša sem, ko se zjutri zbudim, vsa zažmana, skuštrana, v dolgi majci in vlkih copatih.

Unknown pravi ...

...pa s tičem v ustih... :D

Donch pravi ...

ne moreš, ne? Ne moreš bit enkrat tiho :D:D::D

Unknown pravi ...

A bi me pomoje kap... vmru bi in me ti več ne bi mela...
Dalje k temi...