29. januar 2009

Poljub na eno linčko, na drugo in enga tretjo!


Vse najboljše draga prijateljica. Velik zabave pa smeha v naslednjih neki dneh. Da ostaneš taka k si še dalje. Cmok!



100jko čaka pijačo na Tanjin račun out....

16 komentarjev:

Anonimni pravi ...

aaaaaaaa, hvalaaaaa :D :D

Donch pravi ...

Vse najboljše še iz moje strani.

Anonimni pravi ...

tanja ti je že dala?

Anonimni pravi ...

Kdaj že, ti pa res nisi na tekočem... Ka jim nisi nč povedu, 100jko? :)

Unknown pravi ...

Samo res. Tanja je sploh tista za sex! jao! Tanja je prepovedan sadež zarad tega kr mam punco (seveda sam za sex) in zato ker je bivša od kolega.

Tko da njo mam sam zato da za pijačo da ko ma roj. dan.

Anonimni pravi ...

tanja mu bo še dala...



























ampak na tvojo zalost sam za pijačo =)


urosK

Davor pravi ...

vse najboljše tanči :D
Kdo je to ?:D :D :D

Anonimni pravi ...

Sam po tistem prejšnjem postu sem se res zamisnla mal... :D :D

Unknown pravi ...

Da bi mi dala?! Noro!

Donch pravi ...

(angry)

Anonimni pravi ...

dona..ce da tanja 100jkotu lahko ti daš men ;) :D


urosK

Donch pravi ...

:)

p.s.: vsaj ena tolažba pametna.

Unknown pravi ...

JA?! Dobr... sam pogoj je da jst pa Nina gledama ta dogodek :D

Anonimni pravi ...

zamisnla glede tega kak na nanjino priajteljstvo gledaš ti, ne tak ko ste zdej vi zastopl :)

Unknown pravi ...

Tanja ne bluzi... vsi vemo na kak perverzen in umazan način si ti to mislila. Tko da ... HUSH!!!

Anonimni pravi ...

hahah xD


urosK