30. september 2008

Sej ne vem ka bi reku...

Od vseh, ki so se mi kdaj smejali in me morda celo občudovali zaradi mojih videoblogov, je najbolj blestev Bl00d. Ki se je potrudil in naredu parodijo na moje prispevke:




100jko piss out

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

To je bila mešanica med bloodom in stojkičem. hahaha budalo. Stojko daj ti zdej njega posnemi oz sebe:P

DD

Vid. pravi ...

hahaahahha :D car :D

Anonimni pravi ...

ma nej sebe ta SEREčkovič pogleda kak je..pol se pa nej začne delatnorce z drugih.. 100jko..k tep so vsi fovš k maš tako ženo? :D

Unknown pravi ...

Na mojo ženo? ah ka ti pa je... sam jst sm fauš na njo kr ma dalše noge k jst. :D

Pa simon je tak bedak. Sam je naš bedak tko da ga puste na mir. :D

bloodi pravi ...

Anonimnež raj bedak drek karkoli ko pa anonimneš...imenuj se care

Anonimni pravi ...

ja daj, da si ne boš špeh pretegnu kej preveč no..ne se mantrat..pojt v fitness raj