8. oktober 2008

Študent brez tistega najpomembnejšega...



Kot nekateri veste, se je 100jko po stotih letih teškega učenja in pridnega dela le odločil oditi v Ljubljano kot(iz)REDNI Študent. To ni tri-štiri dnevni izletek kot mu je bilo v navadi v lanskem letu. Zdaj gre zares! Lepo stanovanje, tumasta cimra in 1000 prelepih opcij, ki jih je še treba raziskat.

Trenutno sedim na balkonu ves presrečen ker sem najdu eno tele ko nima zakodiranga interneta, ki mu ga seveda zdaj kradem. Poleg tega, da nimamo interneta je tukaj še ena stvar, ki me rahlo zajeda. CRKNU NAM JE BOJLER!!! Seveda bo zelo hitro popravljen - V PETEK!!! In kaj nej mi zdej delamo? Smrdimo!? No naj povem nekaj o šoli. Ja ja celo v šolo sm pršu. Šola je kar srhljivo zelo podobna gimnaziji - Kar se ne raspada je že raspadlo v preteklosti, bolana podobnost je tudi to, da je bila stavba včasih v lasti cerkve. Jao!

Je pa za mano že prvi night life in morem povedat, da sem kar malo razočaran. Mogoče je razlog, da ni bilo veliko ljudi v tem, da je prvi teden in so vsi še zainteresirani za šolo ali pa sem jaz prezgodaj odšel. Mogoče se bi ob 4.oo začelo filat? Prvi dan sem že spoznal, da je tuki teh kurčevih "keš pičk" ogromno. "Pridejo dve (dobre) pičke do mene pa rečejo. Joooooj jst sm pa tako žejna. A daš za eno pijačko? Dj noo ker smo žeeeeeejne! Hjuuuuu bi jo speku kuzlo eno. Da bi bla tih pa se vsaj pominala normalno bi mogoč še kj dobila. eh...

Posti bojo na žalost se zdej malo omejili ker kot vidite nism ravno tehnično sposoben rednega objavljanja.


Do naslednjič vaš...
100jko piss out

2 komentarja:

Goldy pravi ...

pa ki se lih na tebe take najdejo spravlat ko nimaš ni za burak kaj šele da bi jim dau za pijačo hahaha :) pa bolje da nimaš neta boš več dnara pršprau, bojler pa tut ponuce velik elektrike, voda pa tut stane tko da bote zj na minimalcu ;) pocen pa dobr :D

Unknown pravi ...

HEHE aja... ma za enkrat ni še problema z dnarom. Mogoč bo kj nastopl nasledn teden. :D

Drgač brez neta bom pa crknuuuuu