25. september 2008

Ma vse me hočejo kr tak dobr palačinke pečem...

Zgornji naslov pove vse. Zdej pa nej pove kera bi se mi lahko uprla ko me vidi delat to...









100jko kuhar out

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

100jko se je postavlu pred fotoaparat, jst pa sem dejansko ko je pred TVjem sedeu pekla palačinke. Dooh

Anonimni pravi ...

Tip obvlada....

Unknown pravi ...

ja pa ka še dona. Zdj pa ne laži. 3 palačinke si spekla i to je to. Mogoč si kero več kr si pač nucala vaje... :D

Inča pravi ...

prasec :) ko sm začela brat oz. gledat slike me je prjel da bi jela palačinke, pa me je minilo ko sm zadno sliko vidla:D:D

Davor pravi ...

kukrat ti je pa padlo na tla pa ne šteješ, ne?

Goldy pravi ...

se strinjam z DDjem hehe :) pa koji pogled na drugi sliki haha :)

Unknown pravi ...

Ja dečki. Je blo potrebno veliiiiiik koncentracije. :D
Na tla mi pa začuda res ni nobena padla... :D sj pravim da sm majstor... :D

Anonimni pravi ...

nisi edini ko to zna stojko!

Unknown pravi ...

Nisem edini? Ja bejž ga no. JSt sm pa mislu, da sm edin tak car. No hvala za to informacijo. :D

bloodi pravi ...

to je šmorn tele ne pa palačinka:D ki si vido palačink 10 cm debelo:D baš me zanima kuk fotk je v recycle binu :DDD