2. januar 2008

Poročilo: Novo leto 2008 v Krškem

O samem dogajanju bom pustil besedo slikam:

kolaz41

Z nasmehom in kozarcom v novo leto...

kolaz15

A nismo lepi? Fuuuul...

kolaz39

Kako nas vidijo miši? Lep pogled....

  kolaz55

Simon ma od tega leta nov stil oblačenja. Manj je bolš...

kolaz51

Policaj z eno od svojih mnoooooogih ljubic...

kolaz60

Ja, mene so tud zlo rade vse lubčkale...

kolaz50

Tako je Valenčak obdelal poredne ljudi...

kolaz11

Dona nas je učila, kako se gledati s kamero...

kolaz79

Nasmeh nas je grel...

kolaz69

Sicer smo imeli raje alternativne načine gretja...

kolaz

Kot sm reku, name so se lepile na veliko...

kolaz82

Zato so nekateri držali svoje tesno ob sebi...

kolaz88

In sem od žalosti šeu pet...

kolaz72

A sem tak slabo pel?...

kolaz53

Aja, pa ful so se leple na mene...

kolaz18

Kje sm ostal? Aja... leple so se na mene...

P1010122

Da bi se z mano objemala? a res...

P1010123

No praw... lahko me objameš...

P1010125

Med tem pa mi je zlobni Valenčak hotel speljati ženo...

P1010093

Čisto me je spralo...jok...

P1010127

Samo se je hitro opravičil za svoje grehe...

P1010096

Ampak je zato žena popizdla, pokazala jezik in šla...

kolaz17

Sm jo takoj šou malo pobožat pa pocartat...

P1010147

Mi je hitr oprostila...

P1010146

Žena srečna, Mož srečen...

kolaz4

In tako se z prelepim ognjemetom naša zgodbica konča. The End

 

No... Res da sma s karaličem še 1uro stala na mrazu, medtem ko sma čakala, da nas pride iskat od Nejće brat. (blažen bodi). Hvala bogu, ker sma imela družbo izjemno zanimivih ljudi iz Bronxa.

 

To je to. Srečno 2008.

100jko

11 komentarjev:

Donch pravi ...

d best napeta zgodba :D:D:D:D zakaj si sebe izpostavu, kot zelo oboževanega??! jst sem se tut slikala z usemi pa lupčkalaaaa =P =P

Anonimni pravi ...

nisma celo uro na mrzlem stala:D enih 40min sma si malo podehnla na železniški:D:D pol so pa vletel ja pobi s plavim okam =)

Davor pravi ...

slik pa neč:D:D:D
lepo vam je bilo sigurno:D heh
am am za info. Nejča nia brata XD

Unknown pravi ...

Uroš ko je moja privat pečka šla domu. In smo se ob unem "grelcu" "grel" najman eno uro... k vem...


Pa kaj če nima brata... jst sm ga meu rad ko brata v tistem trenutku...

bloodi pravi ...

js sm biu glavni :D

Unknown pravi ...

Škoda k nism kake kamerce meu v roki. Kak si fora plesau! Wuuuuuuuuuuu!

bloodi pravi ...

ti se lahk sam učiš od mene plesat;) (H)(H)(H)

Unknown pravi ...

Ma ti bi mogu it tam na POP-Idol. =D
Mah... men je narodno plesat =P

bloodi pravi ...

se men tud, zato pa sam takrat plešem ko nit ne vem da plešem:DDDD

nejcha pravi ...

kul blo ja :D
ja 100jko, jst nimam brata :D to biu poba od seke :D druga pa..plavooki na konc je biu največji car :D

Unknown pravi ...

No pol mam pa tvojo sestro rad ka se ve s kakimi tipi skurbat! =D