7. januar 2008

Kdo je moj skrivni oboževalec?


Oke. Tole je pa malo sick. Kerem se je dalo včeri mene 30x kliknt in me uvrstit na top listo? Sick sick sick! Pa mam filing ko da sm spet na glasuj zame. =D

100jko out

11 komentarjev:

Davor pravi ...

prvo kot prvo...dej si te jadne toolbare dol k glupo izgledajo...drugo kot drugo pa svaka čast:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

kot tretje pa: zakaj maš glasuj zame za priljubljene?? hahhahaha

Davor pravi ...

ka pa to ko moje izurjeno oko ni tega vidlo. hjaoo stojkič...haha

Donch pravi ...

važič =)

Unknown pravi ...

ej.sigurno je moja sestra vš. je rekla, da si ji postau blazno všeč. to je una na A

Unknown pravi ...

Samo mam res glasuj zame tam. Tole je pa res sick. (je biu ravnokar odstranjen)
Toolbari mi pridejo praw. Zato k vse pripomore k štekanju kompa. =DDDD144

bloodi pravi ...

pomoje se je pa sam tep dalo klikat:D tak da se ne deli bedaka iz sebe ne:D

Unknown pravi ...

Simon. Jst mam statičn IP tak da ne morem klikat na nobeno anketo al pa kako glasovanje več ko enkrat. Tak da tud da hočem ne morem...

Neža. Praviš, da mam šanse s tvojo sestro? ov yea. Mogoče čez deset let. =D

Donch pravi ...

misliš da bi bla Nežina sestra za to, da si z njo?? glede na to kaj vse si ji povedu, kok z Nežo bluzita??? :D:D:D:D:D:D:D

Unknown pravi ...

Ja sevede bi bla z mano. Pa ti sploh ne razmišlaš. To da redno bluzim z nežo je le plus. Kr me bo lahko neža pohvala kak oh in sploh sm. =D


100jko (samozavest na dnu)

bloodi pravi ...

znau bi bit ja :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD