12. januar 2010

Evo me nazaj.



Vrnil sem se na vaš blogerske zaslone. Zakaj? Pa po resnici povedano niti ne vem. Nekako se mi zdi, da bi bilo bedno zanemariti stvar, ki sem jo tako rad počel - blogati. Izgubil sem voljo... toda, dobil sem jo nazaj. Spet bom kdaj pa kdaj napisal kakšno svojo glupost in jo prepustil vašim komentarjem.
Pravzaprav je glavni razlog za moj povratek na blogersko sceno ravno vaša volja, do komentiranja. Glede, da se bom resnično zagnal v dizajnersko-programersko-flashovsko-filmske vode bom potreboval feedback ljudi.
Kot vidite sem spet (idiot) malo spremenil izgled bloga. Ne vem zakaj. Hotel sem dodati svoj "novi" logo in ga dat namesto teh smotanih desk, ki so trenutno na ozadju.
Še ena novica. Z Dono sva prišla do nove zaposlitve. Večina vas ve, da zdaj že tedensko pišema kolumno za anteno. Ker s tem nimava že dovolj dela sva dobila ponudbo, da bi pomagala še na anteninem (kmalu bo nastal) portalu. Upama, da bo ful visoka plača. Mhm...

Pozabil sem. Srečno novo leto dragi bivši ali bodoči bralci. Lepo se imejte.

2 komentarja:

Donči pravi ...

ouuu jeaaa. my lover is back! hehe, juhej. ti samo piši gluposti, da bom mela kej za brat ;-)

Donch pravi ...

aja btw, všečen template, samo zgori res zamenji tiste deske in dej kej bolj živega, da ne izpade pre-depresivno.
Drugače pa deluje malo bolj resno vse skupaj. Tak, da kr kul :D