19. november 2009

Spet sem priden fant...

Če me spremljate na facu in na twitterju lahko poštudirate, da je za mano kar naporen dan. Dobesedno spim med poukom. Kar gledam v šrego in tavam počasi v spanec. Problem je na žalost v tem, da me dejansko zanima kaj naš pametni profesor pove. Razlog za mojo zaspanost je trenutno že skoraj 30urno ne spanje. Vedno sem bil nočna ptica, toda tokrat sem moral narediti novo nalogo za šolo. Hotel sem se potruditi kolko se je le dalo in mislim, da mi je kar uspelo. Ni popolno je pa zadovoljivo. Vsaj meni. Tako, da spodaj vidite moj novi logo. Komentarji?

Shrani.si

Do naslednjič.
Piss out 100jko


p.s. Kmalu bom začel resno delati na strani 100jko.com ali pa 100jko.si. In verjetno bo ena prvih stvari, ki bo dobila novo obliko je blog.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Men se ne dopade.

Donch pravi ...

Tudi men :D

Boš ženičko pohvalil, da ti je zelo dobro svetovala??

p.s.: zelo zelo priden, muc.

Davor pravi ...

ful dobro..dej še uno ko so majčke gor.. tista je res dobro.

Goldy pravi ...

pa vas v šoli še niso naučil ka je logo!? wtf je to?

Unknown pravi ...

Logo je sam 100jko z 2ma flekcama za 00. Ostalo je pa sam estecki efekt za projekt.

Zdej ga bom postal da vidite ka je blo treba narest...