20. november 2009

Moj prvi asajment v novi šoli.

Kot veste iz prejšnjih prispevkov sem moral narediti za logo. Najprej sem izbral freefall, ki se mi je zdel katastrofno grd. :D Sklepam, da ne samo meni. Problem mi je bil naresti logo za neko firmo, ki ne vem s čim se bo ukvarjala. Pravzaprav bi morali naredit logo zase, za svoje izdelke. No in sem ugotovil, da je najlepše narediti 100jko logo. Po Sloveniji me vsi tako ali tako poznajo že kot 100jko tako, da najbolje da naredim kar to.

Naloga pa ni bila samo narediti logo, ampak narediti knižico predstavitve tega logota. Kaj se z njim sme kaj ne, katere barve so dovoljene katere ne, katera je uradna pisava 100jko companyja in podobne reči. Spodaj vam prilagam svoj prvi izdelek.














100jko piss out

p.s. Meni je ta majčka praw sexy :D

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

veri impresiv :D

DONA pravi ...

p.s.: dona je napisala zgorn komentar.

Anonimni pravi ...

kul je.
btw, kje si dobil ta folk z majcami? To na netu najdeš al maš mogoče tud risarski talent?

Unknown pravi ...

Hehe. Da bi jaz sam kaj takega narisal se boste kar načakali. :D
Dobil sm na netu. Googlal sem, kaj naj več rečem. :D

Vector clothes neki v tem smislu. :D

Goldy pravi ...

aha ok ... no čeprav mi logo še zmer ni top, mi je pa predstavitev všeč .. sploh da si dau vlke črke (tekst) v ozadja pa tko ... to mi je res všeč :) edin če nisi ki kak template pobrau :)

Davor pravi ...

evo jest se tud strinjam z goldyjem... Samo logo si nared nou pa si zmagu :D

Unknown pravi ...

Goldy nič ni po templejtu narjeno. Vse je delo mojih prstov in mojih živcev. Sej logo bom menda še 100x spremenu do konca leta, tko da s tem se ne ubadam preveč. Za enkrat je edina ta ideja bla tuki in je pač nastalo tole... :D