13. oktober 2009

Moj računalnik je ženska...



Vedno sem vedel, da je bila nekako odsotna. Ni me vedno ubogala in nisva se vedno pri vsem strinjala. Zdaj sem dobil dokaz, da me je varala. Stvar je resna. Če bi bil jaz očka ta računalnik sigurno ne bi bil bel in ne bi imel takšnih potez kot jih ima.

Tako, da vam predstavljam novega člana svoje multimedijske družine gospodiča Mekbukonjo Applegiča, ki meri ubogih 13inčev. Nič bat sinče mogoče bo pa še malo zrastel... :D

100jko piss out

3 komentarji:

Donch pravi ...

Pa ga boš vseeno sprejel za svojega, čeprav ni črnsko dete, in je posledica avanture na Švedskem?? :D

Unknown pravi ...

Jebemu matr... ne bom ga zdej na cesto vrgu. pa ga bo se kdo vzel!!!

Donch pravi ...

Hehe... glede na to kak lep, eleganten in predvsem ženski je, bi ga lahko men podaril :) ;)