7. oktober 2009

BMK!


Verjetno se že vsi redni bralci mojega bloga zavedate, da sem blog malo zanemaru. Res sem ga. Tko da sem se malo prej vsedel pred računalnik z namenom, da napišem opravičilo in razloge zakaj ne pišem. Pa sem se spomnu, da jih ne rabim pisat ker vas it BOLI K***C zakaj ne pišem.

Razlogi so pa preprosti. Nimam o čem pisat, ker ne delam nič pametnega. Zadnje čase vse kar delam je:

*Spreminjam template bloga
*Igram poker
*Pišem za Anteno
*Peljem pesa na sprehod
*Spim
*Gledam 1001 serijo

Zdaj se je pa zadevca malo spremenila. Končno sem začel hodit v šolo. In kar ne morem verjet, da bom to napisal ampak komaj čakam novo predavanje. Ta torek sem imel prvo in me je čisto zagrabilo. Model nam je pokazali kaj vse bomo morali znati, da končamo tole leto. Wihaaa polovico stvari znam tak tak ostalo polovico se mi pa še sanja ne. Ampak vse me pa zanima. Mogoče še najmanj tale Ilustrator, ko vsi neki govorijo. Pač nism za risanje. Tko, da kmalu se bo blog preselil na novo domeno in na novo stran.
Ena od nalog na našem faxu bo narediti svojo spletno stran s flashom in podobnimi zadevami. Seveda že nekaj časa hočem naredit web page za svoje filmčke in ostale bedarije tako, da bo tale zadevca super.

Edina stvar, ki me zdaj muči je ime firme. Kao. Moramo si izmisliti ime firme in logo svoje firme. Meni se še sanja ne. :D
Kakšen predlog?

9 komentarjev:

Goldy pravi ...

ime .. hmmm ... recimo .... oflajn! u dumbass! :)

Davor pravi ...

...goldy... in končno si bo MOGOČE naredu kakšen logo za oflajn. K to ne gre več nikamor :D

Donch pravi ...

Ma ja, sej Oflajn je prvi v vrsti, samo iščejo se še drugi predlogi.

Unknown pravi ...

Hehe ja oflajn mam lepo zavzet. :d

Samo mislu sm kj bol tko:
VseZa.net
42of.si
100jko.com
Shock.si :D
EarthQuake.si EQ logo nek
Ambrosia.si

itd... :D

Anonimni pravi ...

pa ne domene budala ena..
logo pač narisan pa ime rabš.

nimaš velik pojma glih vidm xd

Ištvan Ferkeš pravi ...

www.grozdek.si

logo pa eno tak lepo trsje, da ti srce zapopevle :)

Unknown pravi ...

@anonimni: Dj prosim ne pametuj. Seveda vem kaka je razlika med logotom in domeno. Samo najprej si je treba ime "firme" izmislit. Pogledat če je domena za to firmo frej in šele pol bom o logotu razmišljal. :D

Šeki. Ti si pa že preveč obsedem s tem grozdjem :D

Anonimni pravi ...

komkom.com? xD


urosK

Anonimni pravi ...

koncnozacelnafaxhoditinnekajdelat.com