26. julij 2009

A vas je kdaj nekaj...

tako kurčevo jezilo kot mene jezi moja kamera? Ste kdaj imeli popolni načrt kako in kaj boste naredili? Splanirano vse... potem pa. Eh... naj razložim vse skupaj.

Nekaj dni nazaj sem govoril o tem kako sma z Dono začela snemanje mojga mini muvija. Posnela sma prvo polovico potem je pa nekako prišlo do problema, da ni blo pištole. Ni problema bomo nabavli. No nekaj dni nazaj sem dejansko dubu repliko prave barrete. Simpa. Med tem, ko sem čakal, da pride pištola pa sem se zagnal v montažo filmčka.


Kaj ugotovim!? Moja kamera ima svojevrstno idejo kak mene zajebavat. Filmček sem snemal v razmerju slike 16:9. No moja kamera je posnela sliko v tem razmerju. Ampak jo zapiše kot, da je razmerje 4:3. Seveda sem pomislil, da sem jst ta, ki je tumast in potegnu dol nekaj programov, ki bi mi lahko pomagali. Seveda, nič ne dela!!! Kurčeva KAMERA!!! Sproti s tem, ko mi kamera nagaja gre pa narobe tudi kakovost slike, ki jo tisti pingelc od moje kamere vn spravi. Groza. Šuma toliko, da te kr glava boli.

Ju3 grem nanovo snemat v drugih nastavitvah in brez scenarija. Filmček bo še krajši in bo le kot test. PIZDA! Scenari pa čaka bodočo HD kamero...

1 komentar:

Luka pravi ...

welcome to the club. :)