28. julij 2009

(96. deu) A naj se poslovenim?

Kdor bere moj blog že dolgo ve, da se ob branju ne sme preveč obremenjevat z jeziko-slovnimi napakami. Vejice tako ali tako postavljam le simbolično in tam kjer mi lepo pašejo. Še po tistem "ki, ko, ker, da, če vejica skače". Zdaj se pa počasi mečem v novinarske vode (hahah kako se to hecno sliši v moji glavi). Mogoče je čas, da tudi blog spremenim. Mogoče v kaj takega, da bi ga razumeli tudi ljudje v 30ih in mogoče tudi kakšen 50 letnik.... :D



Po drugi strani me pa moti to, da se z tem pravopisom izgubi tudi del mene v pisanju. Hja ne vem. Za enkrat se bom malo bolj potrudil pisati slovnično pa bomo videli kam nas to pripelje. Mene že grozi malo...

Pa tudi hecno mi je pogledat kaj vse se mi rumeno obarva po poskusu pisanja pravopisno.


Do naslednjič.
100jko piss out

2 komentarja:

Donch pravi ...

"Poslovenjen 100jko"?? Kak narobe se sliši! :)
Ampak sem vseeno ZA.

Že čisto na začetku svojega pisanja sem rekla, da je stvar, ki me najbolj jezi ta, da se na nekaterih blogih piše preveč razpuščeno: milijone kletvic, milijone napak, brez ločil in nesmislni stavki, ki besedilo naredijo brezvezno.

Sej tudi jaz kdaj kakšno X-besedo ven vržem, ampak mislim bolj na to, da se držiš osnovnih slovničnih pravil, hkrati pa ostaneš kdo pač si!

Poglej si DDja... on je preko bloga, kar v resnici je. Slovničnost je v primerjavi s tvojim blogom kar višje, čeprav se vsake tolko stavkov kak biser prebere.

Unknown pravi ...

Sj je v DDju več slovenske krvi.... :D