29. maj 2009

Plesni večer - Simbioza

Kritika naj bi tole bila. Samo sem dobil ukaz višjih sil tako, da bi moral govoriti samo dobre stvari. To pa pač ne bi bil jaz. Zato ne bom napisal NIČ! Poglejte si mini prispevek in sami presodite, če je blo kul. Pa tudi, če vam res ni bila predstava všeč je šel vsaj denar v koristne namene.

Simbioza from Marko Stojanović on Vimeo.

Celovečerc plesne skupine Unique...




100jko piss out

16 komentarjev:

Luka Fanlok pravi ...

Lepo.

Unknown pravi ...

hvala...

Anonimni pravi ...

kako pa je naslov pesmi ki se vrti umes? ena vem da je smack my bitch up od the prodigy kaj pa druga?

Anonimni pravi ...

sem najdel Enya - Sail Away :)

Anonimni pravi ...

100jko je luzer!!!

Anonimni pravi ...

Kje in kdaj pa je bla ta prireditev?

Unknown pravi ...

Anonimni... hvala...


Drugač pa je bla prireditev v Leskovcu v telovadnici osnovne šole...

Anonimni pravi ...

jst sm bil lani, in ceprav nism lih ljubitelj takih zadev, mi je cajt zlo hitr minil in mi je blo zlo dobro vse skup.

lp urosK

Unknown pravi ...

Men se je osebno zdela lanska bolša....

But thats me...

Donch pravi ...

Men so ble obe2 dobre, lanska in letošnja... s tem, da mi je lanska ljubša.

Goldy pravi ...

men se to zdi kr neki, lanski pa vrjetno še bol k je sploh nism vidu :) buhahaha :D

Tomi Kostevc pravi ...

Vse, kar ni videt v redu je tehnika. To bi moral dodelat, ker bojo čez nekaj let sklepi (ne)hvaležni.

Anonimni pravi ...

Ah to vse je sam nek wannabe modern.. škoda časa, raj se zapeljem do ljubljane pogledat en zaresen plesni moment!

Unknown pravi ...

Se strinjam. Sicer nimam nič proti plesu tem. Sam morem rečt, da mi je Salso, hip hop in druge stvari bolj užitek gledat...

Anonimni pravi ...

Sej ni bilo mišljeno za stil, ampak za kvaliteto izvedbe. Če gledaš, glej dobro. :)

Anonimni pravi ...

Stvar je taka, da tole ni modern ampak jazz. Kvaliteta pa tkole - miniatura je baje prišla na državni plesni mozaik.