31. maj 2009

Eno vprašanje...

Če si slučajno dosti gibčen, da si ga sam fafaš - A bi bilo to mastrubiranje?





Huh. Zame si kr gej. Zame je vsak tip k fafa gej...

21 komentarjev:

Donch pravi ...

Ja seveda bi blo to mastrubiranje :D A si ni Marlyn M. odstranu neki reber, da si ga lahko sam fafa??

100jko, kr ostani ne-gej ;)

Anonimni pravi ...

Če si slučajno dosti gibčen, da si ga sam fafaš


ka pa če maš slučanjno dost dolgega, pa si ga lahko fafaš kljub temu da nisi gibčen?


urosK :)

Unknown pravi ...

Nism hotu tega izpostavit ker je pri men tak.... :D:D:D:D:

Davor pravi ...

zakaj bi si ga mogu fafat, če mam pa roke. Ni potrebe po tem vprašanju. Odgovor je na dlani

Unknown pravi ...

EM... npr. kr fafanje bol paše?

Donch pravi ...

Ja no... zato so pa tudi punce, ane :D

Goldy pravi ...

damn i'm gey :) haha

Anonimni pravi ...

100jko je luzer!!!

Donch pravi ...

Matr anonimni, kok si pa ti zabaven. Dej prosim še enkrat povej, da je luzer, ker ga bo pomoje ful prizadelo :D

Anonimni pravi ...

100jko je luzer!!!

Anonimni pravi ...

dejansko glede na ta post nimas res kej druzga za napisat.. sorry stojko, sam tale objava je res bedna;)

Unknown pravi ...

Men se zdi pa res poglobljena...

Donch pravi ...

Fala bogu, da ma človek nenavadne ideje, ko pa da vsi pišemo o eni in isti stvari.

Anonimni pravi ...

dona ti si tudi že tečna

Anonimni pravi ...

hahahahahahha xD ta tazadni anonimni je pa car :D


urosK

Davor pravi ...

jes se tud nasmejem vsake tuk cajta tem anonimnem ;)

Unknown pravi ...

Sej jest tud. ;D So mal hecni tele anonimni... Enkrat bom jst šou mal med anonimne pa začeu srat folku po blogih... :D to bi blo hecno...

Anonimni pravi ...

ka pa če bi se raj šu učit pa kak fax nardit...?

Lovro? pravi ...

Si prepričan da tale tazadn ni bil tvoja mama?

100jko pravi ...

Nisem... :D Samo moja mama ne zna računalnika uporabljat...

Donch pravi ...

Da neo jezna, ko vidi tvoj zadn komentar, tko ko DDjeva ;)