4. april 2009

Saj ne rečem, da naklučja ne obstajajo ampak tole...

Dragi Bralci. Ime mi je Marko, pišem se Stojanović rojen v Brežicah, pa tudi cuknem kdaj pa kdaj kaj. Samo prosim mi povejte kdo je potem tole iz tega linka? Če na hitro preberete naslov boste mislili da sem to jaz. Samo me slika reši, ker jaz takih šulnu pa že ne bi nosu.



8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hjo stojko to je pa že tko stara fora !!
Tea

Donch pravi ...

Stojanoviću vas je pa res ko rusov :D Bilo kam stopiš, tam je nekdo.

Anonimni pravi ...

jao 100jko...pol bresc je blo ze pred tabo v tem clanku ;)

tak ko je tea rekla=)
pa kak smo ze v OŠ govoril: stara fora, nov bedak :D

urosK

Unknown pravi ...

res? nč ne vem...

Anonimni pravi ...

avsec je ze bil, miki, rošca... :D

urosK

Anonimni pravi ...

http://www.vestisrbija.com/ :D

Davor pravi ...

pa sej ne morem verjet da si mi nasedel na to foro marko stojanovič :D haaahhh vmirau sn ko sn prebrau ta post :PPPPPPPPPPP

Unknown pravi ...

Ja iskreno povedano je tud mene malo sram :D

bo gumb za komentarje kmal pošlihtan...