5. april 2009

Prenovljeni blog je tukaj.

Kot sem napisal nekaj postov nazaj. Zadnje čase sem intenzivno iskal temo za moj blog. Hotel sem nekaj malo bolj high tech. Oziroma želel sem, da je malo poseben.

No tole kar vidite je približno 85% vsega kar je na tem blogu treba imeti. Popraviti je potrebno še zgornji widget,ki mi malo nagaja. :D Pač ko bi vi kliknili na slikco bi vas morala le ta povezati z postom, stranjo ali pa watewarom. Pač je v kodi nekaj napak. Do tega dizajna sm prišel tako, da sem nekem korejcu neki težil, da mi naredi tak kot sem jaz hotu. :D Je na koncu podlegu in mi naredu tole. Sicer more še malo popravit ampak je trenutno kar zadovoljiv.

No povejte vaše komentarje kr me res zanimajo. Tukaj je pa še drevo, ki ga Dona pogreša.





100jko piss out

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

mal si poštimi to komentiranje =)
nevem..al sm js slep, al je pa res treba skos na post direkt klikat da lahko komentiras..

urosK

Unknown pravi ...

JA ja vem. Sem že informiral korejca če mi to lahko porihta pa je model že šou spat pa to. Tko, da računam, da bo dans povedu kak nej še to popravim. Nič bat ne bo treba en klik več delat. :D