17. april 2009

Cimer?

Kak mesec nazaj se je razpadla bratovščina Jame 7. :D Šli smo svojo pot v iskanje boljše bratovščine in bolše (beri: cenejše) lokacije. Jaz sem mnenja, da sem z novo ladjo našel novo obalo stare celine. Nov cimer star prijatu...



Edin kdo se mi smili so njegove cimre in Andrej pa Tea, ki bosta ostala brez TV-ja. Sorry. :D

100jko piss out

11 komentarjev:

Donch pravi ...

Torej moj TV roma v novo stanovanje al k men domov??

Unknown pravi ...

Tvoj TV ni več nič TVOJ. Ker si ga dala zato kr ste se ga vi hotli losat. Tko da je MOJ televizor...

Donch pravi ...

posodla sem ga ;P

Unknown pravi ...

Pol si ga pa prid iskat v ljubljano... :D

[tadea] pravi ...

to stojko...tv mama :D :D jiha... ka zdej morem še samo Motorolo naročit? :D
MDavor

Unknown pravi ...

Edino praw...

Anonimni pravi ...

dva zabita kmeta!

Anonimni pravi ...

anonimni!se strinjam!hahaha

Unknown pravi ...

Lahko mi ga oba potegneta če vama kej nepaše.


Lahko pa dekleta vprašata, da sma na tej sliki prava paša za oči... :D

Donch pravi ...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lepa lepa :D

Davor pravi ...

:drool