20. april 2009

(93. deu) Danes mam zobarja...

...mama (žau) ne bo z mano šla. Danes mam zobarja mama žau ne bo z mano šla tko, da bom s stola všou ko bom mogu rečt AAA.

Razmišljam. A sem jaz edini človek, ki ga je strah zobarja? No, to vem, da nisem. Ampak zakaj nas je strah? Osebno vem, da sem velik lažje šou na šivanje, na ravnanje kosti, na pravzaprav karkoli mi je lažje it, kot pa k zobarju. Mislim, da je v teh časih še veliko huj glede zob. Te zob boli, vzameš tableto in vse je dobro. To traja dva dni in zob neha bolet. ČE pa NE neha bolet pol začnemo razmišljat o zobarju. Hja, mogoč, da bi mel v osnovni šoli normalno zobozdravnico, ki dejansko ni bla nonstop neki sprovocirana, bi blo vse lepše. Mogoče bi blo še lepše, da bi ta zdravnica celo pazila kdaj otroka boli. Ampak ne.

"Marko ti samo dvigni roko, ko te boli in bom nehala!" Ja ja. Dokler je nisi s to dvignjeno roko po glavi začel tepst ni nič nehala. Heh. Jst sm se te ženske tok bal, da sm raj trpel boleč zob ko pa k njej šou.

Zdej sem pametnejši in zato grem k svojem (govorice so da je gej) zobarju, ki ma neki high tech stol. Tko, da sem zbral jajca in se čez eno uro odpravim pod nož. :D Če mi ne da inekcije bom vmruuuuuuu...



100jko pička out

3 komentarji:

everts72 pravi ...

Ma nisi edini. Tut men je neprijetno it k zobarju. Sem mel prej enga starejšga, ki nima občutka, tako da me je minilo, da bi hodil k njem, zato nisem bil 5 let pri zobarju.
Pred kakim mesecem pa sem šel k tanovem, nek new school zobar in je blo vse fajn, jutri mi popravi še eno luknco in bo spet vredi za neki cajta..upam.

gej?kerga pa maš to?:)

Unknown pravi ...

Nisem tak človek, ki bi take govorice širil še dlje kot so prišle. Drugače ma pa že tko fanta baje. :D

everts72 pravi ...

Sej ne da bi se zanimal za njega,vprašam pač...