6. januar 2009

Naj bo malo statistike...



Danes sem pri volji, da z širnim občinstvom delim malo statistike o mojem blogu. Zanimivo sem izvedel kar nekaj stvari. (statistiko dobim z google analytics)

  1. Moj blog je bil na vaših straneh odprt 38,788 s ponovnimi obsiki šteto pa 49,150.
  2. Največ ogledov je dobil 3. februarja 2007 (filmček iz družinskega dvoboja)- ko si je blog ogledalo 192 različnih ljudi
  3. Povprečno si ga je na dan ogledalo 106 različnih ljudi
  4. Največ klikov je moj blog dobil iz Doninega bloga (10,153), iz googla (5061), od Simonovega bloga (3635) itd...
  5. 242 ljudi je prišlo na moj blog tako, da je v google vtipkalo Uroš Karalić, Trkaj 154 ljudi, High School musical 140 ljudi...
  6. Ljudje so na mojem blogu povprečno ostali 1 minuto in 2 sekunde... skupno sem uzel ljudem 35 dni 6ur in 25 minut...
  7. Spletni iskalniki so največkrat ljudi privedli do kritike Trkaja (849x), kritike High school music-la 2 (448x) ter do Dragi Dnevnik #8 (445x)
  8. Najbolj debatirana tema je bila kritika Pleš Najt-a z 35 komentarji a ni podrla rekordnega 44 komenarjev.
  9. Napisal sem 167 objav kar znese eno objavo na 2,1 dni. :D
  10. Z blogom sem zaslužil 80 eurov...

To je to. Niti ni tko slabo... No pa pojdimo s statistiko v novo let.

100jko piss out

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

kera budala je pa vtipkala moje ime na google da bi do tvojga bloga prsla xD hahahhaa

Unknown pravi ...

ne me prašat... :D:D Jst sm se tak smeju... morm enkrat probat kak do tega pride...

Drax pravi ...

Sem mislu, da maš vsaj 2x obiska od mene. Pa maš glih enako...

Unknown pravi ...

ja odvisno s čim gledaš. Če gledaš z googlovim al s kerim drugim. En mi kaže da mam več k 300 pa še neki obiska. Pa ne vem. Tale googlov mi je všeč k da največ informacij...