12. marec 2008

Zvezde v nastajanju!


Tko. Vse, ki redno spremljate moj blog veste, da sem pred kakšnim mesecom biu na snemanju DRUŽINSKEGA DVOBOJA. Posneli smo 4 odaje in to je to. Tko, da vse, ki vas zanima kako smo se izkazali samo preklopite program na TV3 ob 18:40. Odaje bojo danes, jutri, pojutrišnem in v ponedeljek.

Lep pozdrav.
100jko piss out

18 komentarjev:

Davor pravi ...

pa ne dans..ka je že dans? men se zdi da je 13,14,15 in 17

Davor pravi ...

pa napiši uro

Unknown pravi ...

DD jst sm tud tak mislu. Pa po logiki študiri. 3 dni zapored je. Pa pol vikend pa v pondelk.

Pomeni sreda, četrtk, petek, ne ne, pondelk. 12,13,14,_,_,17 tko je...

Davor pravi ...

v glavnem gledu sem. Btw stari veš kuk folka me je klikalo v tem cajtu. Davor dej hitr na tv3. Paintball prikazujejo in te zadeve... haha ziher 10 klikov:D

bloodi pravi ...

ja js sm tud vedo da je dans prva ampak ne me je pametni goldy prepričo da je jutr kljub temu da sm mu reko da ob sobotah ni in sm zamudo upam da je kdo snemo:)

Davor pravi ...

pa če je una kukuš 100% rekla da ob sobotah vrtijo :loco

maruša pravi ...

pa sej so ponovitve vsako dopoldne kak js vem... :)

Unknown pravi ...

100jko je meu rekreacijo. Tko da je ukaz padu da se posname na kaseto. In je bilo posneto. mwahahaha

Davor pravi ...

bmk...jes sem gledu in na t-2 smo se nasmejali ;)

Anonimni pravi ...

Glihkar gledam.. Am.. Povei iglauca.. Jež???? Ludje vi ste carji
Ingrid

Anonimni pravi ...

ja, jež :) in ko že misliš, da je to najbol čudna izjava, te pol 1oojko preseneti z jazbecom :)

Unknown pravi ...

Tiho. To sm reku zato k se nism mogu vrajtat nobene žvali več k ma iglice. Kdo se pa o drevih menu... =P

Davor pravi ...

kdo pa reku da ma slon rilec jazbec pa igle ?
Jes niam pimpiča. jes mam tulec

bloodi pravi ...

ne vem ka se vsi norca delajo pojdte vi gor pa da vas vidim gamad hudičova...čeprav bote vi bol bedaki izpal ko se bomo mi z limuzino prpelal=D=D=D=D:D

Unknown pravi ...

huhuhu =) Direkt v haciendo ne? =P

Anonimni pravi ...

men ta simon tko mutav tm deluje..

Unknown pravi ...

hehehehehahahahahehhehehehahaha. Simon je vedno malo mutav. =P

bloodi pravi ...

Malo?:D zaka lažeš:D čudno da je to pod anonimnim imenom napisano a:D res me čudi veš kaj draga anonimnica ti si pa zihr debela:D:D:D