13. avgust 2008

Poskus spremembe hobija v profesijo...

Pozdrav. Ravnokar začenjam novo kategorijo svojega bloga. Kot vas veliko ve sem zelo velik ljubitel pokra. No pred nekaj dnevi sem dobil na online pokru določene točke. S temi točkami sm se prijavil na turnir katerega sem zmagal. Posledično dobil denar, da se prijavim na še večji turnir na katerem sem osvojil ubogo 3. mesto in si s tem prislužil 250 dolarjev ali po naše 170eu. No... v nekaj dnevih sem imel padce in rasti tega BANKROLLA kot mu rečemo pokeraši. Vglavnem. Zdaj imam 180eurov in sm se odločil, da bom naredil en preiskus.

Država slovenija je odločila, da minimalna plača v Sloveniji znaša 566,53 evra bruto. Pomeni okoli 470 neto. Tako, da bom poskusil v naslednjih 30ih dneh dosešti to številko. Vsake toliko časa bom dopisal svoje doseške in padce... bomo videli če mi rata...

Poročilo za danes:

(za vse, ki ne veste kaj so sit and go turniri naj dam kratek opis. Za mizo vse vsede 10 igralcev, vsak dobi isto količino chipov. Zmaga tisti ki akumulira vse čipe. Denar dobijo prvi trije.)

Danes sem odigral 5 sit and go ("stg") turnirjev in jih od tega 2 zmagal. Posledično je zaslužek le 10eu. Tako imam 180eu in mi do cilja fali še 290eu.


100jko piss out

1 komentar:

Donch pravi ...

Super! Že s hobijem si ženo zapostavljal, zde bo pa še hujš!

hahahhahhaha