10. junij 2008

Zopet v prekletem mestu...

Danes sm odšel na razgovor v MB. Seveda sm na razgovor zamudil in me čaka ju3 ob 9.00 toti razgovor. No sej ni važn. DD me je ugrabil odpeljal v merkator po nekaj flaš vina in me vrgu v domovanje treh blondink. Tako, da se že počasi nacejamo z bambusi...

Zaželte mi velik sreče... to neo dobro. Jao jao jao



100jko piss out

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ne ni bilo dobro..:)

Davor pravi ...

vso srečo marko!

Donch pravi ...

Dragi, kak ti računaš, da boš dubu kak šiht resen, če še na zagovor zamudiŠ??????

Donch pravi ...

hehe pol je drugič ona neke zajebala... in sn posledično mogu zato dlje spat...

Anonimni pravi ...

glede na to, da si bil pod mojim oknom okol pol 5ih, sklepam da tist razgovor ob 9ih ni gligh najbol uspel :)

Unknown pravi ...

Hehe... tista druga doncha sm jst.

Zgodilo se je neki najlepšega. Kličem žensko pa mi reče da malo zamuja da si lahko grem odspat še ene 45minut kr mam hripav glas. Pokliče 5min kasnej pa me praša če bi jst biu kj jezen, če bi ona to prestavla na 13.00. In jst seveda ****** ni pene lahko noč. HEHE pa rekla nej si grem kako kitico odsanjat. SE NE MORM VERJET: