8. maj 2008

Moja jeklena ljubezen. Kje si? Hočem te...





Tako... zaljubu sm se. Ne vem zakaj ne vem kako ampak hočem to. Žalost kr nimam teh bogih 600eu za njega. =( Tale zadevca BO enega dne šusala kugle iz mojih rok.

Bom pa pršu do njih... upam da bo sreča v pokru. =D


100jko piss out

8 komentarjev:

Donch pravi ...

Bo žena kupla ;)

Unknown pravi ...

še predn sm kliknu sm vedu ka boš rekla. Ko si pa ti dobra žena.iiiiiiii

Anonimni pravi ...

men se trigger ne dopade :DDDDDD

Davor pravi ...

to je prelepa in predraga zadeva, da bi jo ti meu stojko! :D
Bo ga meni moja deklina kupla:D heheh

bloodi pravi ...

Heh vidita kak sta vi2 frajerka ka mata žene;) Js je pa nimam, mam pa egota, hahaha suckerjaaaaaaa:D

Goldy pravi ...

hahahah bloodi :)

stojko... tist k si napisu da upaš na srečo v pokru...

KRETEN, ne tega delat spet boš vse zagono, ne ka bi šparo ne? jebote onaj ko te rodio :)

Anonimni pravi ...

goldy..nee..pol bo pa po vseh novicah..tak ko un avstric pa una njegova hcerka =)))

Anonimni pravi ...

600€ za to zadevo????? Halo??? Toliko me je stal Glock 17 (9mm)!!!! Je pa super pištolca, do zdaj nisem imel še nobenega zastoja!