6. maj 2008

Končn muvi. DieHard Bizelsko.





Glede kok mal materjala sm meu se mi zdi, da je kr soliden trajlerček. Ajde.

100jko piss out

edit: zamenju sm host trajlerčka, ker me blazno nervirajo tiste črte.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

najbolš je đuli na konc..pejt stran =)))

urosK

Unknown pravi ...

hehe ja sm prvo hotu izrezat. Pol se mi je pa zdel, da dajo te dve besede nek globji pomen. =D

Ištvan Ferkeš pravi ...

kurba, tam sm pa poskočo, ku da sm na mino naletu :D drgač pa sam filmček ql ql, muzika se mi dopade, pa še fino se par kadrov ujame z butanjem ... bravo 100jko

Uroš pravi ...

seka, kak tu seka!

končn nek pametn post, pa končn nek pametn muvi!

se vidi kje se splača materjal pobirat :))

Unknown pravi ...

Osebno mi je najtežje musko zbrat. Ne vem zaka. Ampak mi je...

julie pravi ...

ahahahahahahaha.. d best!! :))))

Davor pravi ...

jah kdo ti je pa kriu k ne poslušaš Rise Against. Reči Vacu da ti da muziko za paint. Maajka :D
Am am drgač se mi dopade muvi ;)
samo si zdej še večjo pizdarijo naredu ko si dau na Muhin logo ''ofiline'' Spremeni pisavo k se neč ne vidi. ;)

Unknown pravi ...

Ja to vem ja. Sm razmišlu pa pol ugotovu da kurac. Če gledaš film v naravni velikosti se čist lepo logo vidi. Drgač bi pa že tko oflajn napis mogu bit ogromen. Tko da je lepo vidno če si filmčk dol potegneš.

Aja pa filmčk je tud na youtubu ampak je vidno slabši po kvaliteti. Nekje morem najdet neke da bo šlo lepo. Ta vimeo edin že HD podpira...

Davor pravi ...

ja samo meni ni jasno zakaj iščeš spletno stran, ki bi ti podpirala HD filmčke če pa nimas HD kamere

Unknown pravi ...

Em... to da podpira HD men sam pomen da podpira večjo rezolucijo. Kar postopoma vsaj men pomen da lahko devam filmčke v orginalni velikosti gor. Stage6 je biu itq bog i batina. Sam ka ko so ga hekeri glupi zjebal...