27. maj 2008

Dont mess with ME!





Pazite se me. Mam MENZO. W00F. (povzročla jo je ekonomija)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

najbolša je prva slika xD
paše k naslovu =)

Unknown pravi ...

Hehe. Samo res... k da sm malo prfukjen...

bloodi pravi ...

brez ko, drugače pa je no ta post botruje temu da nimaš idej za poste a?:) se mi je zdelo:D pa dej no pa tuk brihnt puba ko si lahko bi kej popametoval nisi že dolgo(H)

Davor pravi ...

prisegu bi da je tista v tretji silki karalič. majke mi :D
Glupa faca nimaš kej ;)

Anonimni pravi ...

de de mrkič?! :O
si kej hecnga v sebe dans dal?

al si s5 kje očale zgubo?! :DD

urosK

Anonimni pravi ...

važno da imaš ti ideje simon s. :)

Unknown pravi ...

ja simon s.! Važn da maš ti ideje. =P Simon s.

bloodi pravi ...

hahaha ustaši:D

Anonimni pravi ...

ustaš se je uglasu..bwahaha