14. april 2008

Moj mali projekt...

Tko. Danes sedim pred računalnikom in razmišljam. Kaj bi počeu? Za neko stvar se morem zagrizt in se je naučit delat. Morem od nekje začet. Ugotovu sm, da me veseli slika in "migajoča slika" (filmčki). Rad jih ustvarjam, montiram, dajem neko temo... vglavnem nekaj. Rad mam moč, ki jo da določena objava. Kakšn vpliv, da nekaj kar posnameš. Če objaviš nekaj kar nekdo upa, da ne boš. Da, si pred tisto izbiro. Osebno mi je največja želja dobiti kakšen takšen posnetek, ki ga doživiš samo 1x v življenju. Da bom ob pravem trenutku in ob pravem času na točno določenem mestu nekje kjer se bo zgodilo nekaj velikega. In da bo moj dosežek, da bi to ujel na kamero.

Vem večina se vas zdj sprašuje koji mi je kurac. Sj še nism objavu česa takega za kar bi se ljudje čudli. Hja. Meu sm priložnost objaviti nekaj posnetkov, ki bi bili zanimivi. Samo zakaj bi škodil nekaterim ljudem, ki jih poznam.

No... nekje je treba začeti. Vsi ste videli, da sm že poimenoval svojo produkcijo offlineTV in da je njen logo vedno na mojih videjih (desno zgoraj). Danes sm razmišljal, da bi naredil spletno stran. Samo razmišljal. Dejansko bi lahko kupil evropsko demeno Offline.eu za borih 60eu in potem dajal zanjo 32eu na mesec. Kar niti ni toliko velik. Pa še kasneje bi jo lahko prodal. Vse se da. Samo pred tem je še veliko stvari treba opravit. Najprej treba pridobiti znanje. Ker vsak lahko dela filmček. Vsedeš se pred računalnik, odpreš MOVIEMAKER in našopaš kadre v "timelajn". Ni problema. Samo ste kdaj pomislili koliko tisoč kadrov dobiš ti za kakšen videospot? Koliko različnih kadrov je posnetih za kakšen film. OGromno. Tam se pokaže znanja. To je samo glede montaže. Že samo snemanje je kr umetnost. Sj ni panike, da posnameš neko stvar. Samo posnet tako, da je zanimivo. Da ni le linearno gledanje nekega dogajanja. Posneti tako, da ljudje kr gledajo. Hja ni vedno lahko.

Zdaj sem pa pred dilemo za katero bi prosil VAS bralce, da mi malo pomagate. Videl sm, da offlineTV že obstaja. In sicer v času globalizacije ni pametno vzemat stare ideje. Oziroma pobirat ideje. Bolje je biti izviren. Se vsaj tožbam izogneš.

Tko, da bi rad enkrat za vselej dobil reden logo (napis). Nekako najljubša in še neuporabljena beseda je OFLAJN. Pač poslovenjen offline. Lahko kupim domeno zelo poceni. In še tko. Čuje se kr lepo. Če ima še kdo kakšno idejo prosim, da predlagate?


100jko piss out

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

upam d ti rata bols k ofline blog :D
pa logo je kul (H)


urosK

bloodi pravi ...

Hja to so dobre zadeve, samo se mi zdi da ti nimaš glih idej kaj snemat...pomoje bi blo bolš snemat neki po scenariju ko pa kr neko čudo čakat:D drugač pa le dej neke (H) photoblood.com tud prihaja v naslednjih dneh, tednih:D

Davor pravi ...

ki bos pa dubu 32eu. Drgač pa folka ne bo zanjimalo to ko ti gres ven pa neki snemas. Folka bo zanjimalo nekaj kar se dogaja v okolju in da nardis kak intervju. Samo ti cajta nimas. Popravljam se. Mas cajt samo si len:D

Unknown pravi ...

Pa sej zato si bom pa cajt vzeu... zdj bom bol intelektualne posnetke delu. Mi je že uroš da neke zamisli... =D

bloodi pravi ...

a pol bi znale bit pametne ja :DD

Unknown pravi ...

hehe točn tako... pametne ne. Zanimive ne... Bojo pa na intelektualnem nivoju veverce... =D