16. april 2008

Ko kopleš pa najdeš...

Danes sm malo kopal po računalniku in iskal kakšne filmčke, ki bi jih lahko tako ali drugače zmontiral. No, naletel sm na filmček, ki smo ga posneli za maturanski ples. Stvari, ki so začele dogajati zaradi tega filmčka so bile katastrofalne. Najprej smo vse posneli 1 dan pred maturanskim plesom. Tko, da sem jaz to moral narediti v enem večeru. Samo sama montaža nebi bila tako velik problem, če mi nebi ravno takrat začeu delat probleme računalnik, ki ni hotel prepoznati kamere. Povrh vsega pa je tudi računalnik sam štekal. Celo stvar sm naredil okoli 4ih ponoči. Šou spat računalnik pa pustil, da naredi filmček. Hvala bogu, da smo imeli generalko ker sm tam ugotovil, da je program nekje zaštekal in je bilo filmčka narejenega le kakšna tretina. Spet tek-na-dom in dati da se filmček dela. Na koncu vem le to, da ko sm dal CD s tem filmčkom, DJ-u sm le upal, da bo vse uredu. (pa malo me je tud kurac bolu k sm biu mau treščen)
Vsakič, ko ga pogledam vidim 101 napako, ki bi jo lahko popravil. Največja od vseh se mi zdi zvok, ki ni enakomeren. Če, bi imel več časa bi filmček biu veliko boljši kot je. Ocenite sami:


Filmček za maturanski ples 4.e from Marko Stojanović on Vimeo.

100jko piss out

2 komentarja:

Davor pravi ...

p.s dej si logo zamenji k je fpizdi:P

Unknown pravi ...

Mi ga boš ti naredu?
Improviziri pa mi ga nared...