17. november 2007

Dragi dnevnik #6

Dragi dnevnik. Zopet jaz, zopet z problemi in pritožbami nad življenjem. Tako, da bom kr začel in ti povedal kaj mi je na duši...
Včeraj morem priznati, da je ni bil najlepši dan mojega življenja. Kolega Goldy in Jumbo (še enkrat vse najboljše) sta "slavila" aka "zapijala" svoj rojstni dan. In jst sm spet biu žrtev avta. To je biu drugi dan zapored, ko sm biu prikrajšan zastojn pijače zaradi tega ker sm vozil kolege sm pa tam. No... kr vsi, ki ste vidli moje kolege pijane veste, da kot voznik teh ljudi moreš imeti živce ko SLON. Pa še takrat ne fali veliko. Tak, da sm parkrat pomislu, da bi vžgau avto pa kr šou. Ampak, kr vem da so oni mene trpel bom jst tud njih... prasci... samo fauš sm jim biu kr jst nism mogu oni pa so pil. No upam da bo danes drugače. V glavnem... se peljemo najprej v haciendo kjer policaji ustavijo mariota. OOOO fak! Toti dedi je spil nekaj. Upajmo da ne bo kazni. Brrrrm brrrrm pripelje mimo in pove, da se je kazni izognil, saj je 0,22 promila za 23-letnika dovoljeno =D. Pred Haciendo vidimo, da nimamo kam tako, da pade odločitev da pojdemo domov. Itq je men Karalič odzadi spal, DD pa ni biu več najbolj poskočen. In se vozimo proti trnju ko pridemo do semafora na katerem morem zaviti na levo proti trnju. Pogledam desno vidim policaje. Upočasni in kar se da lepo odpeljem... Pogledam retrovizor in že rečem DDju: "Vstavli nas bojo. Pripni se in zbud Karaliča!" VIU-viu-VIU so že lučke popevale. Zavijem na parkplac pred ekonomsko šolo in počakam, da policaj pristopi. Ura je bila nekje okoli 4ih zjutri.
Dialog:

Policaj: Prometno in vozniško!
100jko: Izvolite.
Policaj: Ej mali! Ja ti... me vidiš.
Karalič: (Gleda ko sova)
Policaj: Imate obvezno opremo?
100jko: Seveda!
Policaj: Pokažite...
100jko: (pokažem)
Policaj: (se vsede v avto in neki gleda mojo vozniško. Se obrne k drugem policaju. Neki zamrmra in...) In kak kej semafori?
100jko: Ja vredu... Zakaj? (glup pogled)
Policaj: Ka pa to ko ste rdečo prevozli?
100jko: JST?!?!?!?!
Policaj: Ja vi.
100jko: Če sm posebaj pazu kak vozim ker sm vas videl na desni in vam nism hotu dat razloga, da me ustavite.
Policaj št. 2: Ja ste se kr lepo pripeljal čez rdečo.
100jko: (misel: Ka sm jst glup al sm slep al ka? Kaj koji kurac ste pa vi čakal tam pol? Zaka niste pelal ko ste vi mel tako dolgo ZELENO?) Jst sm mnenja, da sm lepo peljal čez zeleno.
Policaj: Odpre knjigo...in začne pisat kazen.
Policaj: To je 60.ooo ali 250eu. Če plačate v 18ih dneh je 125! Hvala.
100jko: (šok na obrazu, nič jasno)

PAS JIM MATR!!!


p.s. DD hvala kr si v CD od radija porinu papir, da zdj več ne gre CD vn. Sicer pa sploh ni blema kr itq je radio v armaturi. Tak da bi blo treba vse rastavt. Ampak ok...

p.s. Koko hvala za vse komentarje, sploh ne veš kok sm te šparu... srečo maš da si meu brzddej.

P.s. JA TEČEN SM! Končno rešim denarne težave pa vse. Pa se pojavi 200eu katerih si lahko samo izmislim... supr!



Dragi dnevnik in vsi ostali... se opravičujem. Samo danes nism dobre volje.

11 komentarjev:

Donch pravi ...

kazen! to ap zato, ker se pišeš na -IČ/-IĆ =P

Jumb0 pravi ...

nja pa na men je komentarje šparo... čudn :D pač mi je dogajal... :) jebiga... glede na to da maš izgovor da so te telefoni motli pa nevem ka še pa da si kazn dubo ne bit zde živčn no :) se veš da te mamo radi :)

lisac pravi ...

dej dej stojko no:P pa nej mi folk razlož zaka policaji vedno ta najbul glupe vstavjo :D

Unknown pravi ...

Em... Jumbek ne boma o tem... sploh pa ne dans. Lahko pa se pomenma kj na večer. Ko boma malo trešćena. Bomo vidli kak kerga špara... =)

Donch pravi ...

aaah dečki moji... samo provocirate xD

Goldy pravi ...

on se piše na VIČ DONA!!! jebemu mater :D

Donch pravi ...

jah ta srbski VIČ =)...eh, sploh nima veze...glavno da je ič na koncu =)

Davor pravi ...

vidim da nisi glih izobraženo bitje v tej smeri donna. To je vse različno.

''DD pa ni biu več najbolj poskočen''
al sem se nasmejuu..hehe:)))

Donch pravi ...

de davor..ne da se mi obremenjevat s končnicam priimkov =)

Anonimni pravi ...

ni čudno, da ti je listek napisal, ku pa si glasn ku pes ku more doma lajati :D:D

bloodi pravi ...

rešo si denarne težave? ne bi glih reku:)
drgač pa glup si ja (ka si podpiso) verjetno pa tud slabo vidiš:DDD