31. oktober 2009

Še en efekt...

Pred sto leti sem poskušal narediti en kao spešl efekt muvi. Stvar je propadla, ker sem ugotovil, da sem preveč omejen s svojo kamero in da cela stvar zato ni vredna truda. Spodnji efekt naj bi bil uvod pred tisti slow-mo strelom. Sicer ni izpadel kot sem želel ampak... presodite sami...




100jko piss out

6 komentarjev:

Davor pravi ...

dej ne bluzi s temi efkti ampak jih skup zlož pa neki konkretnega nared. Če bom prsu jest domu za vikend bom znoro pa bova skupi neki zmislila ...jasno :D bog ne daj da pridem zde ta vikend domu :D

Unknown pravi ...

Ma sej ni to... nabav malo bol solidno kamero pa se vkomot zmenma. Če ta moja ko fokusira kr sliko zvija pa menja rezolucije pa take ma. Pol je pa dokaj težko efekte gor nafukat...

Unknown pravi ...

Po moje bi se to dalo narediti veliko enostavneje, če bi vzel sliko velike resolucije, jo čisto približal. Nato naredil frame da oddaljuje in na zaden frame prilepil PNG sliko pištole.

Unknown pravi ...

Tale zadevca je pravzaprav narejena iz 7mih slik...ki so slikane z različne razdalje.

Če bi naredil eno sliko in jo odzoomiral bi bil efekt sam po sebi veliko grši. Ker bi bil fokus že tko zjeban in tale motion blur nebi tako dobro izgledal. Drugače pa pištola je png slika.

Unknown pravi ...

Aaaa:D

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresny Blog