6. avgust 2009

Videoblog št. ???

Odkar sem začel pisati tumaste oznake nekako ne sledim več koliko česa sem že objavil in kaj je kateri del. Morem tole malo porihtat še...

Ok. Tukaj je posnetek.



100jko piss out

7 komentarjev:

Davor pravi ...

frizura ti je pusti me da vrisnem.

Davor pravi ...

p.s ubij si stilista!!! Nuja je marko

Goldy pravi ...

aneda? haha, keri zalizci :) mazolj LOL, koje glupe face jao ubi bože i ubi stilista i jebemu mater bol glupga komentarja ko je ta video ne morem napisat :)

Davor pravi ...

hah pobral si mi besede iz ust marijo zlatić :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

kdo je ta lik na posnetku??

Anonimni pravi ...

frizura ti je pa ko od enga ko hodi u 6. razred pa hoče bit hud pred sošolkam xD
smrad si pravi..

Unknown pravi ...

Lahko mi ga pa vkomot prideš potegnt. :D