22. avgust 2009

Nikoli si niso mislili...

...moji starši, profesorji, prijatelji, psi in mačke, da bom imel v življenju karkoli opraviti z novinarstvom. Že pisanje bloga se mi je na začetku zdelo zelo smešno. Seveda veliko vas ne ve (lahko bi pa posumili), da sem v srednji in osnovni šoli imel katastrofične oceni pri predmetu Slovenščina. Zdaj pa pišem za Dnevnik. Antena je zdaj postala dejansko del Dnevnika in ni več vstavek kot na primer pilot. Sicer meni in Doni to ne spremeni ničesar razen tega, da pišema enkrat več člankov kot ponavadi. Ravno zadnjič sem se z mamo pogovarjal in ugotovil, da si lahko zahvaljujoč pisanju sam plačujem bivanje v Ljubljani. Kar je pa kar velik finančni oddih za domače.

Šolanje je ta moj problem. V sanjah bi jaz šel na SAE. Še ena privat šola multimedije. Razlika je le v tem, da je malo krajša in za razliko od IAM-a tudi dražja. Obe šoli gibljejo ceno okoli 7000eu, ampak pri SAE dobiš s plačilom šolnine še zastonj APPLE računalnik. Opcijo na katero ciljam je tudi AGRFT in sicer na enega od programov film in televizija. Na žalost pa ne najdem (nisem se niti nekaj pretirano trudil) kakšni so pogoji za ta program...



Verjetno bom vpisal matematiko in fiziko in eno leto pavziral ter poskušal zaslužiti denar. Mogoč bo pa pri pokru zakemal pa ne bo problema...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

zaradi računalnika bi šel na en drug faks, spet plačal velik,naredil pa ne boš nič!
luzer

Anonimni pravi ...

agrtf kr pozab..pogoji so visoki

Unknown pravi ...

@anonimni 1: Ne vem zakaj pametuješ. Če bi hotu na fax zarad računalnika bi potem šou nekam kjer bi dobil BOLŠI računalnik, kot ga imam zdaj. Drugače je pa plan, da gre ta denar iz mojega žepa. Tko, da verjami, da ga ne bom fuknu...

@anonimni 2: AGRFT ma wannabe visoke pogoje pa ne vem kaj. Edino kjer je res visoka omejitev je za igralstvo. Pa še to zaradi konkurence. Ocene na agrftju nimajo nobene vloge...