14. avgust 2009

100jko domov pijan pršu

Tako je poimenovan filmček iz mojega arhiva. Seveda ni treba omenit, da bo za videt mene pijanega in moj dom. :D Groza... Sam laski so bli pa še kr dolgi. :D



100jko piss out

10 komentarjev:

Davor pravi ...

on pa kooooucaaa:D haha

Anonimni pravi ...

Ti pa res morš vse na blogu pokazat.

Uroš pravi ...

hahahaha :))) koje ofce hahaha

Anonimni pravi ...

hahahaha :D ..kako se ti kovca xD car!

Unknown pravi ...

S to fešto so se zaključke fešte v našem stanovanju. :D

Goldy pravi ...

hahaha samo res kolcanje zmaga! pa i swear to god, da js nism meu nč pr tem :)))) ne DD? :)

Davor pravi ...

ej ej ej če si hotu z tem komentarjem poveda da sn jest meu kej prste vmes... ggaaaadno se motiš. Jes sn se samo napil... za drugo ne vem

Unknown pravi ...

Dej bot tih kr to ni edin posnetek s te fešte. Se lepo vidi, da sta ti pa goldy delala ognjemet nekak... :D

Donch pravi ...

DD brez zamire, angelček al pa ne-angelček... ko si pijan se mi zdi, da si ti tisti povod v pizdarije :D:D:D::D

Goldy pravi ...

"ko si pijan se mi zdi, da si ti tisti povod v pizdarije :D:D:D::D"

Hahahha, i'm saved! :) drgač so pa te pizdarije DDja minile, zj se samo sleče do nazga in se zabava po svoje :)