13. julij 2009

Ko, vas ima familija zelo rada...

Ste se kdaj počutili tujca doma? Ste kdaj imeli občutek, da vam doma hočejo kaj povedat? Ne vem. Mogoče... SPIZDI Z BAJTE. Sam kaj, ko sem jst še ubogo revše, ki študira in zato posledično nima denarja. Potem pa se začnejo dogajat čudne stvari. Najprej na balkonu tvojega stanovanja ni pravo število buč za noč čarovnic. Mama, Fotr in PES vsak imajo svojo bučo. ŠE PES JO IMA!!! Gospod 100jko!? Neee. Ni bilo časa, volje, denarja in ne vem česa vse. Ja Ja! Potem pa nekega dne pridete domov in opazite, da je vaša soba malo manjša, kot je bila včasih...


Jaz in moja soba na levi dol...


Samo moja soba...


Moja soba žau ni pospravljena ...


Hja kam nej dam še ta listek zdej?

100jko piss out

3 komentarji:

Luka pravi ...

glavn da je PS3 pa HDTV :)

Unknown pravi ...

Hja to je pa prednost, ko spiš na kavču.

Sam spet gre vse na slabš ko ti hoče sestra ob 10ih risanke gledat.. :D

Donch pravi ...

nimaš kej. Zdej računajo na to, da čim večkrat pri meni ostaneš... mogoče pa ostaneš še brez predala :D ampak je pa prednost, da se usidrava na kavč, ker mava okrog hladilnik in televizor.